Battlefield 2 Euro Forces download problemen

Pagina: 1
Acties:

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:50
Hallo,

heb problemen met het downloaden van BF2 euro forces, krijg elke keer ná de pop-up van click&buy (accepteer betaling) de melding:
''Fout bij verwerking van aanschaf door systeemfout. Probeer het later nog een keer. ''

Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/1148/bf2ef8ql.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 05-04-2006 18:06 ]

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 19:29
probeer de andere betalings methodes in dat licht gekleurde Vakje rechts boven.
werkte bij mij teminste

• Jorn1986
Dat is het hem juist: na met click and buy de betaling te accepteren kom ik weer terug naar dat scherm met die melding.

En ik heb de click&buy account al geactiveerd (dus daar ligt het ook niet aan).

Hij staat overigens wél bij ''transacties'' (ook bevestigingsmail van gehad) als ik bij www.clickandbuy.com gewoon inlog. Moet ik wachten tot het van m'n rekening af is voordat ik hem kan downloaden? :? Ik snap niks van deze procedure... uitleg? ervaringen?

[ Voor 55% gewijzigd door Jorn1986 op 05-04-2006 21:28 ]

• Jorn1986
weet nou niemand hier meer van? Ik hoor er zat over praten in het topic van BF2.

Verwijderd

Nee geduld hier word gewoon niet zo snel op gereageerd als in Hardware topics bijv

Heb zelf geen flauw idee.

Verwijderd

FAQ's bij EA? Mail naar EA? wat heb je al uitgezocht wat schijnbaar niet gelukt is? En voorzover ik weet heeft EA de helpdesk niet uitbesteed aan GoT.

//edit: komt misschien een beetje bot over, maar het is meer het idee dat EA maar zo veel mogelijk 'klachten' moet krijgen dat er eens een belletje gaat rinkelen dat de service beter moet naar de klanten, daarom HUN lastig vallen dus...

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2006 14:44 ]

• Jorn1986
Hi,

Thank you for contacting Electronic Arts

We would like to inform you that if you are facing any problems while purchasing the game through “Click and Buy”. We would like to request you to please contact the Click and Buy customer support at: service@clickandbuy.com

You can also contact them at 877- CLICK-BUY

If there is anything else we can help you with please let us know.

Thank you,
Ritika Malhotra
EA Online Support.

Is wat ik te horen kreeg... Maar ik vind het vreemd dat click&buy degene is die deze foutmelding produceert...

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Heb je wel je verval datum wel goed ingevuld? Het moet namelijk met 4 cijfers bv. 2006

Ik kreeg dat scherm gister ook een paar keer. Ik zat het ook gewoon klakkeloos over te nemen van me CC. Waar het met 2 cijfers staat 06

Edit:Ik moet beter opletten |:(

[ Voor 11% gewijzigd door bazzard op 11-04-2006 00:23 ]

• Jorn1986
Ik probeer het via click&buy te doen omdat ik dus geen CC heb. Jij hebt die dus blijkbaar wel en de CC methode werkt blijkbaar foutloos.

Verwijderd

sjaakhaar schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:04:
Ik probeer het via click&buy te doen omdat ik dus geen CC heb. Jij hebt die dus blijkbaar wel en de CC methode werkt blijkbaar foutloos.
Nog wat gehoord van Click&Buy, mijn zwager zit met hetzelfde probleem en daar kreeg ik het ook niet voor elkaar, had al firewall ed uitgeschakeld maar mocht allemaal niet baten!

• Jorn1986
Opgelost! :) Een andere keer geprobeerd, zodat ik niet meer dit scherm kreeg (de EA-foutmelding klopte dus toch wel):
Afbeeldingslocatie: http://img216.imageshack.us/img216/1148/bf2ef8ql.jpg

CU guys on the battlefield!

Verwijderd

sjaakhaar schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 21:35:
Opgelost! :) Een andere keer geprobeerd, zodat ik niet meer dit scherm kreeg (de EA-foutmelding klopte dus toch wel):
[afbeelding]

CU guys on the battlefield!
Oftewel, ej hebt het echt later nog eens geprobeerd en ineens deed hij het wel?? :?
Pagina: 1