Kan duron 700 op 133FSB?

Pagina: 1
Acties:

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Magdat ? :)

Serieus.. ik zete hem gisteren op 106
en dat deed ie zonder kikken.. dus ik vroeg me af of ie gewoon op 133 kan? Dan hoef ik hem niet te unlocken namelijk :)

Hij was trouwens 36 graden stressed na wat 3dmark en tdr2000.. Wat is de max temp dat zo'n proc mag worden ? ik heb al 65 graden gelezen maar ik vind dat wel wat veel..

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:56

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

of ie op 133mhz kan, hangt af van je moederbord... wanneer je een kt133a chipset hebt, moet het waarschijnlijk wel lukken, anders houdt het op bij 110 ofzo... die van mij loopt stabiel op 117, maar das een kt133 chipset en dus niet een kt133a...
<edit>
die temp hoef je je geen zorgen over te maken... 50 graden kan nog makkelijk...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Topicstarter
Dat heb ik namelijk epox 8kta3..

Maar wanneer heb je nu bij amd procs de kans op fry and die?

Is dat geen cooling?
Teveel volt?
te hoge multiplier?
Te hoge FSB?
All of the above?

Verwijderd

Als je der teveel voltage doorheen jaagt ben je zowieso het bokje :P

Verwijderd

Hoezo? Die durons moeten als het goed is op 133MHz kunen lopen ja, en 1,85 kunnen ze met gemak aan, of je hebt toevallig een brak processor!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voltage an sich is niet het probleem, eerder de hitte. Zorg gewoon dat de Tcore niet boven de 50C uitkomt en je Duron kan nog jaren mee...

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

50 graden is niet zo heet voor een AMD processor. Zolang je onder de 60 graden blijft gaat je Duron/Athlon ook jaren mee.
Pagina: 1