Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PRS] User surveys zonder duidelijke titel

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik blader wel eens door de product surveys en het valt me op dat bij veel user surveys de productnaam niet wordt gegeven in de titel. Klik: http://tweakers.net/productsurvey/reviewlist . Dit is erg lastig omdat ik alleen "Een muis die een bijnaam hoort te hebben" of "Een goede basis voor een budgetsysteem" zie staan en uit nieuwsgierigheid dan maar even erop klik om te kijken om welk product het nou gaat (ook dan is het nog niet duidelijk, omdat de productnaam heel klein onder het menuutje staat).

Nu snap ik wel dat dit komt omdat de mensen die titel zelf mogen invoeren en het daarom hun schuld is, maar misschien is het handig om de naam van het product waar het om gaat toch ergens in de titel of de tabel te zetten? Of desnoods in het survey-formulier een aanwijzing voor de gebruiker om de naam van het product in de titel te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 05-04-2006 17:51 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
FA > BZ

Goed idee en ik zal er op letten bij het beoordelen :) .

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De admins moeten de user review goedkeuren en dus ook kijken naar een juiste titel waairn in ieder geval de productnaam moet voorkomen. Dit gebeurt kennelijk nog niet voldoende.