Toon posts:

folder corrupt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hello,
ik heb een usb schijf, en blijkbaar heb ik die eens verkeerd uitgeworpen, want de map waar ik oen in bezig was is beschadigd. Hij zag het als een gewoen bestand (geen extensie). Ik heb eerst geopend met kladblok, toen zag ik alles wat er in zat, maar gecodeerd. Ook opende ik het met WORD, nu is het een.doc file, maar nog steeds niet mn originele folder, please help ;)

Verwijderd

Je hebt een Folder, die raakt corrupt, opent 'm daarna met Word en slaat het 'bestand' op als Word document?
Ik denk dat je het probleem alleen maar veregerd hebt en ik zou maar gewoon het 'bestand' verwijderen nadat je een foutcontrole hebt uitgevoerd op die schijf...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik ben bang dat je inderdaad de boel onherroepelijk hebt gesloopt als je het bestand vanuit Word hebt opgeslagen naar de stick... Les 1: benader enige schijf waar je data van wilt redden enkel en alleen read-only. Elk schrijven kan funest zijn.

Maar kijk even in de FAQ van Opslagmedia & I/O Controllers of die van Software Algemeen. Daarinstaan stukken over per ongeluk verwijderde files etc. Ik verplaats je topic WOS --> SA. Lees de FAQs, lees de vele vele eerdere topics in die twee fora over hetzelfde probleem en dan heb je waarschijnlijk alles al gedaan (behalve een professioneel bedrijf in de arm nemen, da's wel erg duur).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan wel de code geven van wat overblijft :) als dat handig is