Toon posts:

automatisch inloggen met tweakxp werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in tweakxp ingesteld dat windows automatisch in moet loggen. Maar dit werkt maar 1 keer. Na 1 keer automatisch ingelogt te hebben wordt dit in tweakxp weer uitgezet. Daarna werkt het niet meer. Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al geprobeerd om het windows welkomsscherm uit te zetten zodat ik op de andere manier in moet loggen, maar dit werkt niet. Hier op het forum kan ik er ook niks over vinden. Het lijkt mij iets simpels, maar ik weet niet wat.

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

In TweakUI (zie microsoft site) kan je dat ook instellen. Maar als je 1 gebruiker hebt, doet XP dit toch al automagisch? :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:00
webfreakz.nl schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:09:
In TweakUI (zie microsoft site) kan je dat ook instellen. Maar als je 1 gebruiker hebt, doet XP dit toch al automagisch? :?
Als je het welkomstvenster gebruikt en maar 1 gebruiker op het welkomstvenster zichtbaar hebt ;)

• pyther
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-03 16:13
gebruik dan uitvoeren: control userpasswords2

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-03 11:55

ThaHandy

Discovery Channel

start ->run control userpasswords2
en dan "gebruiker... naam en wachtwoord...." uitvinken. Bij ok/toepassen moet je een user/pass opgeven voor diegene die automatisch moet inloggen
/edit laat :)

[ Voor 29% gewijzigd door ThaHandy op 05-04-2006 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
ThaHandy schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:16:
start ->run control userpasswords2
en dan "gebruiker... naam en wachtwoord...." uitvinken. Bij ok/toepassen moet je een user/pass opgeven voor diegene die automatisch moet inloggen
/edit laat :)
Als ik dit doe kan ik dan nog van user switchen door af te melden? Ik log namelijk meestal in op de pc, maar de pc wordt ook nog wel eens door anderen gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 17:26 ]

• Emtrix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-01 23:46
Yep dat kan gewoon,

[ Voor 91% gewijzigd door Emtrix op 05-04-2006 17:37 ]

Jeej alweer een Tweaker

Pagina: 1