Beetje lastig om dit topic ergens neer zetten, maar volgens mij hoort het hier thuis.
Ik probeer een asp.net 2.0 applicatie in IIS 6.0 te draaien via een network share. De network share is een linux machine. Opzich is hierin voorzien in IIS, dus het gaat allemaal prima. Bij elke aanvraag lijkt echter de pagina wel opnieuw gecompiled te worden, gezien de hoge load die optreedt.
Wat geprobeerd?
Ik probeer een asp.net 2.0 applicatie in IIS 6.0 te draaien via een network share. De network share is een linux machine. Opzich is hierin voorzien in IIS, dus het gaat allemaal prima. Bij elke aanvraag lijkt echter de pagina wel opnieuw gecompiled te worden, gezien de hoge load die optreedt.
Wat geprobeerd?
- Ik heb dit getest met een klassieke ASP website (waarvan de code dus niet voorgecompiled wordt), dit werkt gewoon goed.
- Verder heb ik geprobeerd een network share op een windows XP machine op te zetten (dus windows > windows) om te kijken of hier ook de vertraging optreed. Dit lukte helaas niet, door een of andere vreemde UNC foutmelding (ik zal deze melding zometeen nog even opnieuw reproduceren).
- In de /Temporary ASP.NET Files/ map (ik dacht dat .net z'n compilede versie hier neerpleurde) lijkt de website ook gewoon te verschijnen. Ik heb dit getest door de IIS te stoppen, de map leeg te gooien en daarna de website aan te roepen.