Template aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik kom geregeld websites tegen met een bepaalde template module, waar 100en zeer mooi websites als template op staan. De websites die deze templates aanbieden, gebruiken allemaal dezelfde module (waarschijnlijk ontvangen ze een marge o.i.d.).

Je kan daar website templates aanschaffen, zoals ze daar staan of uniek. De kosten zijn ongeveer 50 euro en voor uniek 1000 euro +.

Heeft iemand hier ooit eens zo'n website via zo'n module aangeschaft? En wat krijg je dan voor bestanden, bij aankoop? Ik zit er namelijk aan te denken om een template aan te schaffen, maar zoek naar ervaringen van anderen.

Een voorbeeld website die deze module ook heeft:
http://www.templateshop.be/nl/flashsitetemplates.html

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
wel een beetje ervaring mee.. de meesten komen allemaal van monstertemplates.com en daar de rest zijn allemaal affliates.

Het nadeel vind ik dat de de tabellen opbouw etc, wel heel vreemd hebben. Het is dus best lastig te customizen

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Ik heb er 2 gekocht.

Wat krijg je: Aantal PSD files, html voorbeeld, extra icons (in een PDF) en als er flash bij zit ook de FLA en SWF files.

Ook de custom fonts worden meegeleverd.

Overigens is vaak slechts 1 of 2 pagina's die je krijgt. Je zal dus zelf de rest moeten customizen.

Ik kan zelf totaal niet met Photoshop overweg om zo'n design te maken, dus voor mij is het goed te doen. Ik krijg de template en ga daar mee aan de slag.

WBT de html kwaliteit.. Ja die kan beter.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

De HTML kwaliteit is idd niet altijd even hoogstaand, maar dat moet voor een devver/htmljunkie ;) geen probleem zijn, het ontwerpen van een mooi design is dat geregeld wel.
Ik heb er zelf ook wel eens een gekocht (toen ik geen geld had voor een grafisch ontwerper) en zelf semantisch gehercodeerd en het werkt goed ;)

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Volgens mij zijn er overigens genoeg sites die erg mooie (en goede) templates gratis aanbieden..

Google eens op "free templates html' oid. Ik heb in den beginnen ook wel met templates gewerkt, vond het echter niet fijn en ben er snel vanaf gestapt.