Kan COAX wandcontactdoos kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Zit hier in een studentenhuis, een maand geleden hadden we ineens geen tv meer, er lag een briefje in de brievenbus dat UPC ons had afgesloten. Een belletje naar de helpdesk verklaarde waarom ( openstaande facturen oud huisgenoot bla bla ) Nu zouden we eindelijk gister weer worden aangesloten maar gister alleen sneeuw te zien.

Toch nog maar eens gebeld, UPC geeft aan dat het huis is aangesloten, en dat we het maar eens moeten proberen met een tv rechtstreeks op het punt waar coax binnenkomt. Zo gezegd zo gedaan, nog steeds geen tv.

Om nu een fout van UPC nog uit te sluiten, zit er iets in dat wandcontactdoosje wat kapot kan gaan ( beetje vreemd dat dat nu ineens zo is, dit terzijde ) waardoor we nu geen tv hebben? Zoja, welke moet ik dan aanschaffen ter vervanging? ( ik las iets met met eindweerstand en zonder ). Bij ons gaat er vanuit dat hoofdpunt via een bouwwerk van splitters een kabel naar alle kamers.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Alles kan kapot. Maar dat wandcontactdoosje is verder gewoon een stuk plastic met daarin wat metalen verbindinkjes. Dus de kans dat die kapot is, is vrij klein.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Ook de contact doos is onderdeel van het netwerk van de kabelboer en daarmee zijn verandwoordelijkheid. Bellen die boer.

<edit>
Mijn wand contact doos is door Casema vervangen om mijn internet connectie te realiseren
</edit>

[ Voor 32% gewijzigd door Four op 05-04-2006 15:34 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:25
Misschien een domme vraag, maar waarom schroef je het doosje niet open om je vermoeden te bevestigen / ontzenuwen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
Dr. Strangelove schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:34:
Misschien een domme vraag, maar waarom schroef je het doosje niet open om je vermoeden te bevestigen / ontzenuwen?
Kun je dan zien dat hij kapot is als je hem openschroeft? Zoja, waaraan dan?

@Cyber, tv heeft altijd gewerkt totdat upc ons heeft afgesloten, er is helemaal niks veranderd aan de opstelling en nu UPC zegt ons weer aangesloten te hebben werkt het nog steeds niet

[ Voor 24% gewijzigd door DeoDupke op 05-04-2006 15:41 ]

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 10:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou er komt een coax kabel binnen, een kern en een mantel, die moeten netjes in het doosje aangesloten zitten en dat is alles :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
JvS schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:41:
Nou er komt een coax kabel binnen, een kern en een mantel, die moeten netjes in het doosje aangesloten zitten en dat is alles :P.
hmjah.. ik neem aan dat die niet spontaan eruit springen als UPC ons tv signaal afsluit en weer aansluit.

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

DeoDupke schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:39:
[...]

Kun je dan zien dat hij kapot is als je hem openschroeft? Zoja, waaraan dan?

@Cyber, tv heeft altijd gewerkt totdat upc ons heeft afgesloten, er is helemaal niks veranderd aan de opstelling en nu UPC zegt ons weer aangesloten te hebben werkt het nog steeds niet
Dan heeft UPC waarschijnlijk een fout gemaakt. Ik zou ze even bellen en melden dat je TV niet werkt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
UPC kennende (heb er zelf ook ervaring mee) hebben zij gewoon een fout gemaakt mbt het aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 20:52

Emiel1984

Made in NL

Beetje erg toevallig dat de niks meer ontvangt na afsluiting-> Aansluiting anders :p. Heb je ook al gecontroleerd of niet de tv opnieuw eventueel ingesteld moet worden ? Zou wel erg vreemd zijn maar ik zou t eens proberen of je wellicht iets kan ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door Emiel1984 op 05-04-2006 16:06 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
emiel1984 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:05:
Beetje erg toevallig dat de niks meer ontvangt na afsluiting-> Aansluiting anders :p. Heb je ook al gecontroleerd of niet de tv opnieuw eventueel ingesteld moet worden ? Zou wel erg vreemd zijn maar ik zou t eens proberen of je wellicht iets kan ontvangen.
Een van mijn huisgenoten gaat zo bellen, zenders laten zoeken uiteraard geprobeerd zonder succes

No worries m8

Pagina: 1