AM2 of 939?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Tegen de tijd dat de AM2 socket uitkomt ben ik toe aan een nieuwe pc (mbt mijn nieuwe opleiding ed.) en nu er wat meer bekend is over de AM2 socket wil ik graag weten of ik het best zo'n nieuwe AM2 kan aanschaffen of moet overstappen op een s939. Mijn budget is in dit geval niet heel erg belangrijk, maar ik wil gewoon voor de komende drie jaar 'klaar' zijn wat betreft CPU (en Mobo).

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 10:15

Quakie

quakelen

Beetje te vroeg met je vraag vind ik persoonlijk....

Op dit moment lijkt het weinig sneller te zijn dan 939...
Grote kans is na verschijning dat prijzen zakken van 939 modellen zodat je die iets voordeliger kan aanschaffen..

Persoonlijk zou ik daarop wachten ipv nieuwe socket... na 3 jaar is ook nieuwe socket bijna weer uit de handel.

( weet niet wat voor opleiding je gaat doen maar als je onderschrift nog klopt zie ik niet in waarom je nodig een nieuwe pc nodig hebt? Oke geheugen misschien iets te traag.. of reepje bij )

Ik teken nergens meer voor

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Quakie schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:45:
... Op dit moment lijkt het weinig sneller te zijn dan 939...
Grote kans is na verschijning dat prijzen zakken van 939 modellen zodat je die iets voordeliger kan aanschaffen..
Dat had ik ook al bedacht, maar ik heb ook gelezen in Tweakers Nieuwsbrief dat de 939 ophoud met bestaan 2e kwartaal 2007.
( weet niet wat voor opleiding je gaat doen maar als je onderschrift nog klopt zie ik niet in waarom je nodig een nieuwe pc nodig hebt? Oke geheugen misschien iets te traag.. of reepje bij )
Proc is een van de eerste 2.8 P4's, geen HT of whatsoever, en hij draait nu wel stabiel op 3.4Ghz, maar daarmee wordt hij warm en de levensduur wordt verkort... + dat dit systeem, althans, de roots, uit begin 2002 komen, en daarmee een aantal dingen mist die nu wel standaart zijn, en die me een lading snelheid opleveren.

And if this doesn't make us motionless, I do not know what can.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat dacht je van de Asrock Dual939?

Heeft AGP én PCI-Express, ondersteund 939 en heeft toekomstige ondersteuning voor AM2 en DDR2 :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[search=AM2 of 939]

Dit is al eerder besproken. Conclusie: heb je het NU nodig, neem 939. Kun je wachten, neem AM2 8)7
Loos topic, dicht dus. Zie verder ook PMG FAQ » Welke moet ik nemen?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.