A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Staat de jumper voor het frontpanel wel goed? Er zit vaak een jumper op de borden om al dan niet aan te geven of je front audio hebt. Probeer die eens om te zetten. Anders ben ik bang dat ook jij één van de vele slachtoffers bent die een verrotte onboard soundcard heeft op een NForce4 bordje (de A8N SLI heeft vaker een kapotte dan een werkende volgens mij
).
Dit moederbord had ik al langer en voor die tijd werkte het wel allemaal, dat was ik natuurlijk weer even vergeten te vermelden. Eerder had ik een 3000+ S939.
Ik vind het maar vreemd, btw ik heb geen aparte jumper om front-panel uit of aan te zetten.
Oké, ben erachter, de kabel van het front audio paneel zat verkeerd om
SLOTJE
Ik vind het maar vreemd, btw ik heb geen aparte jumper om front-panel uit of aan te zetten.
Oké, ben erachter, de kabel van het front audio paneel zat verkeerd om
[ Voor 16% gewijzigd door k0ewl op 05-04-2006 14:37 ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."