Tot ongeveer een week geleden kon ik probleemloos gebruik maken van RDP van m'n laptop naar m'n desktop. Dit heeft gewerkt vanaf dag 1 van beide installaties (desktop draait nu ongeveer een half jaar op dezelfde installatie, laptop ruim een jaar). Maar sinds ongeveer een week werkt het niet meer.
Op het moment dat ik een RDP-sessie opzet en ik vul m'n username + ww in, gebeurt er niks meer. De desktop doet niets meer. Hij is nog wel te pingen, maar dat is ook alles wat ik nog kan constateren.
In de logboeken kan ik niets vinden wat mogelijk verband kan houden met dit probleem. Er is niets veranderd in het netwerk en aan de configuratie van de laptop. Ook is er geen software bij geinstalleerd. De virusscanner is 100% up to date en firewall staat uit.
Zolang ik geen RDP-sessie opbouw naar de desktop kan ik de desktop ongestoord gebruiken.
Ik kan op google, microsoft.com en t.net niks vinden.
Wie o wie kent dit probleem en/of kan mij een handje verder helpen??
Op het moment dat ik een RDP-sessie opzet en ik vul m'n username + ww in, gebeurt er niks meer. De desktop doet niets meer. Hij is nog wel te pingen, maar dat is ook alles wat ik nog kan constateren.
In de logboeken kan ik niets vinden wat mogelijk verband kan houden met dit probleem. Er is niets veranderd in het netwerk en aan de configuratie van de laptop. Ook is er geen software bij geinstalleerd. De virusscanner is 100% up to date en firewall staat uit.
Zolang ik geen RDP-sessie opbouw naar de desktop kan ik de desktop ongestoord gebruiken.
Ik kan op google, microsoft.com en t.net niks vinden.
Wie o wie kent dit probleem en/of kan mij een handje verder helpen??
blah