Later betaal je meer, maar dan heb je wel een gratis datalimiet....
Over het algemeen worden SATA kabels geleverd bij je moederbord. Als je een SATA schijf aan wilt schaffen heb je hoogstwaarschijnlijk een SATA controller (al dan niet geïntegreerd in je moederbord) en derhalve ook SATA kabels 
edit:
Denk dat het nu wel duidelijk is [ Voor 10% gewijzigd door Rone op 05-04-2006 12:22 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Kabeltjes zitten normaal bij het moederbord.. bij een schijf niet.. dus dan moet je er 1 los bij kopen als je die nog nodig hebt
Afhankelijk of je een OEM versie koopt of een Retail versie, zit er wel of geen kabel bij... De OEM box (c.q. zakje) heeft er geen
Ok thanks
Meestal krijg je wel een kabeltje van de lokale Pc boer als je er lief om vraagt.
De meeste bedrijven hebben er wel een bak vol van over
.
De meeste bedrijven hebben er wel een bak vol van over
Daar ben ik er 1 van.My-life schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:27:
De meeste bedrijven hebben er wel een bak vol van over.
Tsja ik koop die disks via een webwinkel, en twee kabels is altijd nog 10 euri extra
Dat is best wel een absurde prijs.
Als je er geen kan vinden moet je jou adres maar even mail dan stuur ik er wel één naar je op
.
Als je er geen kan vinden moet je jou adres maar even mail dan stuur ik er wel één naar je op
Pagina: 1