Bij Anandtech is de pleuris uitgebroken

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Het gaat er weer gezellig aan toen bij TA vandaag :)

forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=330844

Verwijderd

En er staan nog een stuk of 3 threads over hetzelfde onderwerp.

vooral russ en Danc krijgen veel commentaar...

Ik ben bli dat het er hier gezelliger aan toe gaat, wij hebben een team met 1 doel en alle neusen staan dezelfde kant op...

• G-RaX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

DPC - Veni,vidi,vici...(als ik het zo goed schrijf)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Als ik het zo lees dan hebben ze problemen met de sub-team. De sub-team daaro hebben zich een beetje van Anandtech afgestoten vanwege de regeltjes ... whehehehe
Daar hebben wij gelukkig geen last van ... DPC RULES !
:7

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Je moet gewoon niet te veel op welk forum dan ook rondhangen... :)

Het verbaast me iedere keer weer hoe groot het TROS-gevoel bij AT is; of eigenlijk hoe klein het uiteindelijk blijkt te zijn. De drang naar geestelijke eenheid is daar zo groot dat het onherroepelijk mis moet gaan.

Ik ben blij dat ik geslaagd ben voor de cursus "Leren negeren". :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Hoezo iedereen hetzelfde doel bij DPC??

Ons enige doel is het zo snel mogelijk inhalen van Ronnie Tober! >:) ;)

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op woensdag 24 januari 2001 11:43 schreef Grote Smoeldriaan het volgende:
Hoezo iedereen hetzelfde doel bij DPC??

Ons enige doel is het zo snel mogelijk inhalen van Ronnie Tober! >:) ;)
Maar daarmee help je wel weer mee aan het doel van heel DPC ... DE BESTE ZIJN (#1).
Bij AT is er nou gewoon dikke mot. Iedereen doet maar wat. Best wel geinig om te lezen.

Als je nou er een leuke advertentie tussen zet heb je zo nieuwe leden (evil grijnz)
8-)

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 11:43 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het verbaast me iedere keer weer hoe groot het TROS-gevoel bij AT is;
het tros gevoel :?

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Wij zijn een relatief redelijk jong team. Bij teams als TA is te merken dat ze al lang bestaan. Daar begint het 'vroeger was alles veel beter' gevoel bij leden die minder hun stempel op het team kunnen drukken (IMHO) te jeuken. Voor zover ik weet is dit bij DPC ook wel het geval, maar lopen de diehards niet zo te fiepen maar zoeken ze o.a. andere idle time uitdagingen.

* KeX heeft een beetje het gevoel dat ie naar bejaardentaal leest op het forum van TA :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik heb slecht 1 tip: zorg dat DPC buiten deze Flamewar blijft.

Hier hebben we niets mee te maken. en als net team moet dat ook zo blijven.

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Zowel DPC als AT hebben hun eerste blokje gesubmit naar dnet: 23-Oct-1997. Bijde teams bestaan dus al even lang.

• NightHawk4
  • Laatst online: 12:31

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op woensdag 24 januari 2001 11:54 schreef Gulpener het volgende:
Zowel DPC als AT hebben hun eerste blokje gesubmit naar dnet: 23-Oct-1997. Bijde teams bestaan dus al even lang.
Er was al leven voor RC5........:o

Verwijderd

nope, als er een lid van dat team toen al actief was krijgt het hele team die datum mee dus hoeft nioet zo te zijn, sterker is zo, dat het team zolang bestaat.

• KeX
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 24 januari 2001 11:54 schreef Gulpener het volgende:
Volgens mij is de distributed computing history van TA als team met serieuze inbreng toch wel f-kes wat groter dan DPC. Uiteraard voor nu en de toekomst geldt/gaat het anders gelden. ;)

En idd meer dan lezen in deze draadjes is IMO not done.

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
TROS-gevoel : Misselijkmakende quasi-drang naar het zijn van één grote 'familie'. ('De grootste familie van Nederland...')

Volgens mij is er bijna niets frustrerender dan het willen zijn van een kuddedier dat vervolgens geen kudde kan vinden. :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12:31

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op woensdag 24 januari 2001 12:11 schreef Mr_Atheist het volgende:
Volgens mij is er bijna niets frustrerender dan het willen zijn van een kuddedier dat vervolgens geen kudde kan vinden. :)
Jawel, als je een kuddedier bent geweest en je de kudde kwijt bent geraakt...dan weet je namelijk wat je mist :?

• mrknowitall
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op woensdag 24 januari 2001 12:11 schreef Mr_Atheist het volgende:
TROS-gevoel : Misselijkmakende quasi-drang naar het zijn van één grote 'familie'. ('De grootste familie van Nederland...')

[AT mode]
Love you Mr_Atheist
[/AT mode]

:) Das nu een beetje over dan :?

One of the animals has left its cage today.

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Het "Follow The Leader" gedrag :?
Linda die John (de mol) achterna loopt.
Hmwah ... vage lui die van AT :P

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op woensdag 24 januari 2001 11:45 schreef Wessie het volgende:

[..]
Maar daarmee help je wel weer mee aan het doel van heel DPC ... DE BESTE ZIJN (#1).
Bij AT is er nou gewoon dikke mot. Iedereen doet maar wat. Best wel geinig om te lezen.

Als je nou er een leuke advertentie tussen zet heb je zo nieuwe leden (evil grijnz)
8-)
Laat het uitgestoken vingertje maar in je broekzak, mensen. Niet zo heel lang geleden was er hier een thread over verpeste sfeer bla bla bla naar aanleiding van een of andere klootzak award of wat het ook mocht zijn. Er barstte even een bom bij een TA member maar over een week is het weer overgewaaid.

Als de gemiddelde TA member nederlands kon lezen hadden ZIJ nog flink zitten smullen denk ik.
Oftewel een beetje zelfkritiek is wel op zijn plaats. We zijn echt niet zo veel beter.

• Pjosch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06-2016

Pjosch

Moo Fighter (BVD)

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
Laten we dus vooral niet dezelfde fout maken. B-)

Linux is free, when time is no money...but still I try

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

Op woensdag 24 januari 2001 11:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik heb slecht 1 tip: zorg dat DPC buiten deze Flamewar blijft.

Hier hebben we niets mee te maken. en als net team moet dat ook zo blijven.
Ze halen ons er zelf bij hoor !! :)
Op Jan/24/2001 9:02 AM schreef Russ het volgende op het AT-forum:
BTW, my sig line came from a DPC who posted it here in this forum. Does that tell you anything?
het gaat hier dus om de uitspraak:
"Competition makes things possible nobody could imagine." :)

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

We are hypocrites! We bash the DPC when they come in here and post about how they got number one, or how they did a great dump, or how they just wanted to stir up a challenge. We explain it was very un-sportsman like to do that, and these members get punished by their team! But what do we do. We post that we are still number one. Might not be true but, the DPC doesn't count in this race. Or that we would be number one if we all did one project. This is bull. We will never be number one, if we can't earn the respect of other teams, by showing by example what a good team is like.
>:)

Welcome to the TeAm (hahaha)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

I really don't see the point why such a team has these troubles. It just doesn't make sense. It seems like a spontanious collapse without a cause. Different interests are usually quite nice to combine in one forum.

I also don't see the point of using DPC to these thread. The main problems surficing over there are just the main reason why DPC is flourishing. Maybe it's typical dutch to accept people as they are (who knows?).

I'm not going to judge 'bout there status, it's just a very sad story of a former team.

Zo, cursus engels zal wel weer overmoeten ;), maar er wordt veel gelezen dus laat ik het maar neutraal houden. Vreemd team iig
Pagina: 1