Het gaat er weer gezellig aan toen bij TA vandaag 
forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=330844
forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=330844
Verwijderd
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Maar daarmee help je wel weer mee aan het doel van heel DPC ... DE BESTE ZIJN (#1).Op woensdag 24 januari 2001 11:43 schreef Grote Smoeldriaan het volgende:
Hoezo iedereen hetzelfde doel bij DPC??
Ons enige doel is het zo snel mogelijk inhalen van Ronnie Tober!![]()
Verwijderd
het tros gevoelOp woensdag 24 januari 2001 11:43 schreef Mr_Atheist het volgende:
Het verbaast me iedere keer weer hoe groot het TROS-gevoel bij AT is;
Er was al leven voor RC5........:oOp woensdag 24 januari 2001 11:54 schreef Gulpener het volgende:
Zowel DPC als AT hebben hun eerste blokje gesubmit naar dnet: 23-Oct-1997. Bijde teams bestaan dus al even lang.
Verwijderd
Volgens mij is de distributed computing history van TA als team met serieuze inbreng toch wel f-kes wat groter dan DPC. Uiteraard voor nu en de toekomst geldt/gaat het anders gelden.Op woensdag 24 januari 2001 11:54 schreef Gulpener het volgende:
Zowel DPC als AT hebben hun eerste blokje gesubmit naar dnet: 23-Oct-1997. Bijde teams bestaan dus al even lang.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Jawel, als je een kuddedier bent geweest en je de kudde kwijt bent geraakt...dan weet je namelijk wat je mistOp woensdag 24 januari 2001 12:11 schreef Mr_Atheist het volgende:
Volgens mij is er bijna niets frustrerender dan het willen zijn van een kuddedier dat vervolgens geen kudde kan vinden.
[AT mode]Op woensdag 24 januari 2001 12:11 schreef Mr_Atheist het volgende:
TROS-gevoel : Misselijkmakende quasi-drang naar het zijn van één grote 'familie'. ('De grootste familie van Nederland...')
Volgens mij is er bijna niets frustrerender dan het willen zijn van een kuddedier dat vervolgens geen kudde kan vinden.
One of the animals has left its cage today.
Laat het uitgestoken vingertje maar in je broekzak, mensen. Niet zo heel lang geleden was er hier een thread over verpeste sfeer bla bla bla naar aanleiding van een of andere klootzak award of wat het ook mocht zijn. Er barstte even een bom bij een TA member maar over een week is het weer overgewaaid.Op woensdag 24 januari 2001 11:45 schreef Wessie het volgende:
[..]
Maar daarmee help je wel weer mee aan het doel van heel DPC ... DE BESTE ZIJN (#1).
Bij AT is er nou gewoon dikke mot. Iedereen doet maar wat. Best wel geinig om te lezen.
Als je nou er een leuke advertentie tussen zet heb je zo nieuwe leden (evil grijnz)
Linux is free, when time is no money...but still I try
Ze halen ons er zelf bij hoor !!Op woensdag 24 januari 2001 11:52 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik heb slecht 1 tip: zorg dat DPC buiten deze Flamewar blijft.
Hier hebben we niets mee te maken. en als net team moet dat ook zo blijven.
het gaat hier dus om de uitspraak:Op Jan/24/2001 9:02 AM schreef Russ het volgende op het AT-forum:
BTW, my sig line came from a DPC who posted it here in this forum. Does that tell you anything?
8 bitterballen = 1 byterbal
Verwijderd
We are hypocrites! We bash the DPC when they come in here and post about how they got number one, or how they did a great dump, or how they just wanted to stir up a challenge. We explain it was very un-sportsman like to do that, and these members get punished by their team! But what do we do. We post that we are still number one. Might not be true but, the DPC doesn't count in this race. Or that we would be number one if we all did one project. This is bull. We will never be number one, if we can't earn the respect of other teams, by showing by example what a good team is like.