heel vreemd. als ik mijn bittorrent client (azureus) opstart krijg ik een zwart scherm en is alleen mijn cursor nog zichtbaar. ik kan verder niets (ctrl+alt+del of alt+f4, alt tab). 1 keer toen ik toevallig net divx had gekeken via mijn tvout kon kreeg ik na een ctrl alt del weer beeld op mijn tv. Nadat ik wat geklooit had met mijn beeldscherm settings (dual screen, clone etc) kreeg ik weer beeld.
Ik dacht dat het wel een bug in azureus zou zijn. Nu start ik net via firefox mijn online poker. Dus een nieuw venster met een java applet en ik krijg weer hetzelfde. Nu is azureus ook gebasseerd op java.
ik kon niets vinden via de search en ik heb, uiteraard, geen zin in een reinstall
edit: als ik mijn scherm instellingen naar single display zet gebeurd het niet. nog vreemder
Ik dacht dat het wel een bug in azureus zou zijn. Nu start ik net via firefox mijn online poker. Dus een nieuw venster met een java applet en ik krijg weer hetzelfde. Nu is azureus ook gebasseerd op java.
ik kon niets vinden via de search en ik heb, uiteraard, geen zin in een reinstall
edit: als ik mijn scherm instellingen naar single display zet gebeurd het niet. nog vreemder
[ Voor 7% gewijzigd door Tusk op 05-04-2006 11:29 ]
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains