[MacOS] Upgraden naar 10.4.x lukt niet...

Pagina: 1
Acties:

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Hier op mijn stage werken we met Macs... Op zich vind ik dat best prettig, mooi en stabiel systeem!

Het is een Mac OS X Versie 10.3.9, is het nu mogelijk om de OS up te daten naar een 10.4.x? Als ik van de Mac website een update download kan het niet geinstalleerd worden door de installer... Is de Mac dan niet geschikt voor 10.4.x of mis ik nog een update of zo??

Alles klokie?!

Verwijderd

Je hebt de originele software van Mac OS 10.4 nodig. 10.4 is een nieuwe versie,
geen gratis upgrade.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

10.3.x is inderdaad Mac OS X Panther en 10.4.x heet Tiger.

Zie ook WikiPedia voor meer info :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• ReVu
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:17:
Je hebt de originele software van Mac OS 10.4 nodig. 10.4 is een nieuwe versie,
geen gratis upgrade.
Dus eigenlijk als we dat hier willen hebben zouden we dat moeten kopen? Als bedrijf zijnde... Zijn er veel verbeteringen? Tussen 3 en 4 dan...

Alles klokie?!

Verwijderd

ReVu schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:25:
Dus eigenlijk als we dat hier willen hebben zouden we dat moeten kopen? Als bedrijf zijnde... Zijn er veel verbeteringen? Tussen 3 en 4 dan...
Dat zou je inderdaad moeten of je moet een software agreement hebben afgesloten.
De nieuwe features staan oa hier: http://www.apple.com/macosx/newfeatures/over200.html

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

ReVu schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:25:
[...]

Dat klopt ja :)
Voornaamste verschillen zijn performanceverbeteringen, spotlight en Dashboard. De rest staat op de website van Apple.

In ieder geval is dit allemaal informatie die al eens eerder in Apple Talk is langsgekomen, dus kijk vooral even in Mac OS X Tiger vanaf 29 april.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
En -of- je wilt upgraden is maar net afhankelijk van je vereisten. Als er geen software is waar je specifiek 10.4 nodig hebt en er is geen andere wezenlijke aanleiding om te upgraden kan je ook gerust even wachten tot 10.5 uit komt.

Dat doe ik in elk geval met m'n Powermac. Dashboard en Spotlight zijn über-handig op m'n iBook, maar ze zijn ook weer niet zo nijpend dat ik daar even 130 euro voor neertel.

Liege, liege, liegebeest!

Pagina: 1