[Word 2000] Vreemde ruimte tussen woorden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118817

Topicstarter
In een document (zelf getypt) doet zich een vreemd verschijnsel voor. Op 1 plaats in het document ontstaat er een ruimte van ongeveer 8 spaties -een woord- en dan weer 8 spaties. In de regel eronder is exact deze ruimte te vinden onder de regel erboven. Verder ziet het hele document er goed uit (29 pagina's)

Ik zelf geprobeerd:
- uitlijning aanpassen
- kijken of het een verborgen object is
- controleren of het perongeluk geen verdwaald object is van de header/footer
- opmaak wissen

Niets blijkt helaas te werken. Heeft een van jullie nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

c/p nieuw document, kijken of dan de spaties wel kan verwijderen?
Heeft het niets met het instellen van de marges te maken?

Kan je niet snel een screenie maken het document?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee het heeft niets te maken met de marges.
Ik zou wel een screenie willen laten zien maar ik heb geen idee hoe ik die moet uploaden naar GOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 14:47

Row

Anoniem: 118817 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:16:
Nee het heeft niets te maken met de marges.
Ik zou wel een screenie willen laten zien maar ik heb geen idee hoe ik die moet uploaden naar GOT.
Heb je geen webspace van je provider? Kan je het screenshot daar op zetten.

Dan mbv de UBB-codes [img]http://jouwprovider.nl/screenie.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Row schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:18:
[...]

Heb je geen webspace van je provider? Kan je het screenshot daar op zetten.

Dan mbv de UBB-codes [img]http://jouwprovider.nl/screenie.jpg[/img]
Nee, dat is het probleem. Ik zit hier op mijn werk en zie zo even geen mogelijkheid om iets te sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172777

Wat gebeurt er als je die tekst copieert naar notepad? zie je dan ook spaties of niet?
Wat gebeurt er als die je tekst van notepad weer copieert naar een nieuw word document? is het probleem dan verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 172777 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:58:
Wat gebeurt er als je die tekst copieert naar notepad? zie je dan ook spaties of niet?
Wat gebeurt er als die je tekst van notepad weer copieert naar een nieuw word document? is het probleem dan verholpen?
Dankje, problem solved! Zo zie je maar hoe innovatief je zelf ook bent anderen weten het toch altijd beter :9
Ik heb dus het betreffende gedeelte naar Notepad gekopieerd en verwijderd in Word. Vervolgens teruggekopieerd en voila, space is gone.
Nogmaals bedankt dus!

Topic closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TOCH NIET!

Had niet goed gekeken. Maar nu is dus het volgende gebeurt. Ik had de tekst gekopieerd naar Notepad en vervolgens terug. De originele tekst was daardoor naar onderen verschoven uiteraard met de fout nog steeds aanwezig. Nadat ik dit stuk gedelete heb is de fout nu aanwezig in de tekst onder het gedeelte wat ik teruggekopieerd heb. M.a.w. het is dus naar onderen verplaatst. Het lijkt vrij raadselachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

doe nog eens hetzelfde, maar sluit Word volledig. sla je stuk tekst op als .txt. reboot. copieer terug naar Word. als je nog het probleem hebt, is er iets fout met je template denk ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat gebeurt er als je alle 'verborgen' tekens laat zien? ik weet niet hoe die knop heet, maar je ziet dan alle spaties als een punt en alle enters. staan die 'lege regels' dan voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 172777 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:10:
doe nog eens hetzelfde, maar sluit Word volledig. sla je stuk tekst op als .txt. reboot. copieer terug naar Word. als je nog het probleem hebt, is er iets fout met je template denk ik :?
Reboot :? Yeah right....

TS: Zonder printscreen wordt het toch echt lastig om te vertellen waar je probleem zit. Je mag het spul eventueel naar me mailen, dan zet ik het wel online, want nu is het lekker giswerk.

Gaat het hier om Office op het werk of thuis?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BtM909 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:03:
[...]

TS: Zonder printscreen wordt het toch echt lastig om te vertellen waar je probleem zit. Je mag het spul eventueel naar me mailen, dan zet ik het wel online, want nu is het lekker giswerk.

Excuseer? je zou es moeten weten hoeveel problemen opgelost worden met een reboot, ook al is het MS Word. je geeft tenminste de kans aan je templates om opnieuw geladen te worden. (zegt de persoon die een thesis gemaakt heeft en HEEL VAAK zo'n probleem heeft gehad)
het is het bekende helpdesk antwoord: zit de stekker wel in het stopcontact en heb je al gereboot?
Het kan toch geen kwaad om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 10:03:
[...]

Het staat op je mail als het goed is. De rode pijl markeert het probleem. Het gaat trouwens om office op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eab36dd6c865aa31d7cd8c867f9cef54/thumb.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het probleem ook als je left-align gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 12:28:
Heb je het probleem ook als je left-align gebruikt?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mmm, ik zie net zelf dat de printscreen eigenlijk niet goed is. Kan je het document zelf naar mij mailen of wederom een printscreen waarbij je en de tekst hebt geselecteerd en de optie (display hidden characters) aanzet Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/90bf5f0dfdd2c333b067e77dae909e45/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:28:
Mmm, ik zie net zelf dat de printscreen eigenlijk niet goed is. Kan je het document zelf naar mij mailen of wederom een printscreen waarbij je en de tekst hebt geselecteerd en de optie (display hidden characters) aanzet [afbeelding]
zie mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ea0eb6e97f9ff9fe89332669bb39273/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dat ziet er toch echt als een grafisch vormpje zonder inhoud e/o randen. Klik eens op de muispijl naast de 'draw' knop op je werkbalk onderin het scherm en probeer eens over het gebied heen te slepen. Met een beetje geluk worden dan wat selectiegrepen zichtbaar en doet 'del' de rest. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niesje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:54:
Dat ziet er toch echt als een grafisch vormpje zonder inhoud e/o randen. Klik eens op de muispijl naast de 'draw' knop op je werkbalk onderin het scherm en probeer eens over het gebied heen te slepen. Met een beetje geluk worden dan wat selectiegrepen zichtbaar en doet 'del' de rest. ;)
Anoniem: 118817 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:59:

- kijken of het een verborgen object is
Dat is het dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Een leeg grafisch vormpje is geen verborgen object :|

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niesje schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:36:
Een leeg grafisch vormpje is geen verborgen object :|
Nou geef jij maar eens een goed gedefinieerde omschrijving dan van een 'verborgen object' 8)7 . De mijn is: Een object, van welke aard dan ook, dat niet zichtbaar is onder normale omstandigeheden maar wat aangetoond kan worden middels (in dit geval) softwarematige technieken.
:9

Maar ik denk dat ik maar eens een prijsvraag ga uitschrijven met inschrijfgeld want het lijkt erop dat deze jongen dan binnen de kortste keren enorm rijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 21:29
als ik bovenaan dit plaatje kijk staat word nog steeds op uitvullen. en niet op links danwel rechts uitlijnen.

En met uitvullen zal word proberen door middel van lege loze ruimte tussen tekst de regel te vullen.

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mnielsm schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:49:
[...]

als ik bovenaan dit plaatje kijk staat word nog steeds op uitvullen. en niet op links danwel rechts uitlijnen.

En met uitvullen zal word proberen door middel van lege loze ruimte tussen tekst de regel te vullen.
Nee dat is het NIET. Ik heb alle uitlijn opties al geprobeerd en daarbij moet de loze ruimte bij selectereren zeker wel meegenomen worden wat dus in de afbeelding niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 18:40

Dido

heforshe

rechts klikken op de menubalk, control toolbox aanvinken, design mode aanzetten; kun je dan nog steeds niets selecteren?

@mnielsm: daar dacht ik ook eerst aan, maar dat gebeurt niet op deze manier. Daarnaast wordt de tussengevoegde witruimte gewoon mee geslecteerd, en het "gat" niet.

Dit lijkt wel op dat rode kruis in Excel (ander topic), het ziet er wel vager uit.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dido schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:02:
rechts klikken op de menubalk, control toolbox aanvinken, design mode aanzetten; kun je dan nog steeds niets selecteren?
nope

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 118817 op 06-04-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Stuur nou maar ff het word document op... Zo gaat het natuurlijk niet werken, met 1 of twee woorden als antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 22:31:
Stuur nou maar ff het word document op... Zo gaat het natuurlijk niet werken, met 1 of twee woorden als antwoord...
Ook dat gaat helaas niet werken want het is confidential, en om het dan om tweakers te publiceren lijkt me enigszins tegenstrijdig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

So what?Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/niesje/fenr.jpg

Wil je nu oplossing of niet? Verschillende mensen proberen met je mee te denken en zelf deel je katten uit, antwoorden van een of twee woorden en bezwaren.

[ Voor 61% gewijzigd door Lustucru op 07-04-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 118817 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 09:07:
[...]

Ook dat gaat helaas niet werken want het is confidential, en om het dan om tweakers te publiceren lijkt me enigszins tegenstrijdig O-)
Ik heb het niet over publiceren :?

Het punt is volgens mij kijk je over iets heel simpels, maar met deze printscreens kunnen wij niks :)

Wil je geholpen worden of niet?

Pagina: 1