Gedrag leden DPC op fora van andere teams

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Ik heb van Entity Razer een klacht gekregen over het gedrag van leden van DPC op het forum van XS. Wat ik van hem begreep is dat er dpc'ers bezig zijn geweest leden van XS te kleineren.De personen waar het om gaat hebben al een waarschuwing gehad en hun posts zijn verwijderd.

Graag zou ik zien dat DPC'ers zich op fora van andere teams net zo gedragen als hier in /5. Houd je daarnaast aan de regels van dat forum. Als het een engels forum is, schrijf dan ook engels. Jullie zijn daar wel het gezicht van DPC en hebben dus ook die naam hoog te houden.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-02 15:42
Goed opgemerkt iischots.

Ik heb deze posts niet gezien, maar het valt me sowieso wel vaker op dat Nederlanders op engelstalige forums niet altijd door hebben wat ze zeggen; houd er rekening mee dat het Engels over het algemeen minder direct is en dat Engelse woorden in Nederland misschien minder 'krachtig' geworden zijn maar in het Engels beslist niet (denk bijv. aan 'shit', 'fuck', etc. die ik in Nederland echt vaker hoor dan in andere landen). Komt nog bij dat Nederlands vaak veel minder goed Engels spreken dan ze denken en daardoor soms ook erg bot over kunnen komen terwijl ze dat niet altijd zo bedoelen.

Nogmaals, ik weet niet over welke posts het hier gaat en dit is dus meer een algemene opmerking.

Verwijderd

Volledig mee eens iisschots, ik had de berichten ook gelezen en ze waren zeker niet netjes, om het even op deze manier uit te drukken. ;)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

stormt hard voor een glas water. :+ ;)

Aunt bunny is coming to get me!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

iisschots schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:23:
Wat ik van hem begreep is dat er dpc'ers bezig zijn geweest leden van XS te kleineren.
Hmm, de betreffende posts heb ik effe gemist, maar wat die lui van XS uitkramen is ook niet mals, heb een aantal opmerkingen gelezen waarvan ik zoiets had van: als je voor me had gestaan... :(

* Theadalus mompelt iets over Amerikanen en hypocriet...

Computing...

• iH8

iH8

Theadalus schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:53:
[...]

Hmm, de betreffende posts heb ik effe gemist, maar wat die lui van XS uitkramen is ook niet mals, heb een aantal opmerkingen gelezen waarvan ik zoiets had van: als je voor me had gestaan... :(

ik zag en dacht precies 't zelfde. als 't hun uit komt kan 't allemaal. die pure ownatsj van eergister is zeker verkeerd op de maag gevallen. :+

[ Voor 4% gewijzigd door iH8 op 05-04-2006 11:00 ]

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 09:16

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

[...]

Heb respect voor de regels in andermans huis.

Ben je het daar niet mee eens, dan ga je niet naar daar niet meer heen.

Simpel toch?

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

Nakebod

Nope.

Heb zelf ook niets meegekregen, dus kan er niet helemaal over oordelen.
Een beetje taunten, geen probleem. Mensen persoonlijk aanvallen/beledigen, dat is zeker not done.
Met XS kan je best lachen, ze maken soms geinige plaatjes over hoe ze de DPC gaan verslaan. Dat zijn gewoon leuke dingen. Als je zoiets niet kan waarderen, dan heb je best wel een serieus probleem :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Mwa, hier op het forum zijn het ook niet altijd lieverdjes hoor :)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Ik heb ook een aantal reacties gezien. Daar zaten een stuk of wat tussen die in het nederlands zijn. Ook zijn er soms opmerkingen gemaakt waarvan ik denk moet dat nu?

Hoe de mensen van XS hebben gereageerd kan mij eigenlijk vrij weinig schelen. Wij als DPC'ers moeten gewoon het goede voorbeeld geven.

Wij hebben ook discussies gehad met leden van XS op /5. Hier hebben ze zich ook aan de geledende regels gehouden. Ook wanneer de discussie op de schrerpst van de snede gevoerd werd.

@Theadalus: De mail die ik ontvangen heb is door een nederlander gestuurd, dus sta niet te snel klaar met je oordeel ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

/me heeft de betreffende posts ook gezien; sterker nog, ik had het er al met Iisschots over gehad omdat het gedrag van enkele DPC-ers daar gewoon schade toebrachten aan DPC als geheel.

Als ik als voorbeeld pak dat eenzelfde bericht in de trant van "jullie zijn geowned", met een of andere link erbij tot 5x toe wordt gespammed in verschillende topics, dan denk ik dat duidelijk mag zijn dat dergelijke spam hier al niet toegestaan is. Laat staan dat je dat te gast op een ander forum doet.

Dan ben ik niet eens DPC-crew, die er het zwaarst op aangekeken wordt als er misdragingen zijn, maar het schaamrood kwam hier vanzelf al naar boven.

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

iisschots schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:15:
@Theadalus: De mail die ik ontvangen heb is door een nederlander gestuurd, dus sta niet te snel klaar met je oordeel ;)
Ik weet wel dat er allerhande nationaliteiten binnen XS te vinden zijn. maar het zijn hoofdzakelijk Amerikanen. ;) :P

Computing...

• iH8

iH8

die vijfdubbele crosspost heb ik dan blijkbaar gemist Floppus. dat vind ik ook totaal not done. vond het verder zelf allemaal best meevallen. best schappelijk zelfs voor een board waar avatars met afgesneden koeiekoppen gemeengoed is. die discussie over humor was ook best grappig. onze humor is niet sarcastisch genoeg en we moeten maar naar ons zelf kijken als we niet kunnen lachen om hun geintjes. maar ow wee uw gebeente als er daar een grapje verkeerd valt. altijd mooi die amerikanen.

Verwijderd

[...]

Heb me gisteren (weer) een beetje opgewonden over de "bigger and better" en over het algemeen nogal kleinerende mentaliteit/reakties van de, overwegend, amerikaanse leden van die groep.
Mijns inziens hebben ze daar nogal last van een volkomen misplaatst superioriteitsgevoel.
Kan dan ook best zijn dat men daar enige moeite mee heeft/had : het zij zo.
Maar besloten om daar niet meer te komen.

Off topic : Begrijp steeds beter waarom men, dus niet alleen ik, globaal meer antipathie krijgt voor amerikanen.

Lees dit en reageer hierop ergens anders, dus thuis nog niets gelezen

Vind vooral die opmerking iisschots over kleineren wel leuk.

Even quote van een XSer :

I know a language that they will understand with no translation needed:
Take your right arm, set elbow at your side, lift your forarm up 60 degrees to your upper arm, clench your fist, and last but not least: Extend your middle finger.
This also serves well as a defining number of their IQ..

Zoiets vraagt bij mij een passende reaktie en dat heb ik dan ook gedaan.
Als dat een probleem is voor de crew dan hoor ik het wel.

@Mobster : ben het deels met je eens, maar de quote hierboven zou niet eens bij me opkomen en dus ook hier niet door mij geplaatst worden.
Mijn reakties op het xs forum zijn gewoon reakties op postings van xs-ers.
Tijdens de DF/FAD Stampedes waren het tauntings met een geheel andere inhoud juist vanwege de postings van oa FDC. Ook alleen de laatste tijd bij xs gekeken ivm dat geklooi over D2OL.
Maar zoals al aangegeven : dat forumbezoek is een afgesloten hoofdstuk.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 15:57 ]

Verwijderd

Om eerlijk te zijn komt het wel een beetje van beide kanten ja :(
Maar dit is eigenlijk door de situatie van D²OL, bij R@H gaat alles goed :)

Verwijderd

Als ik het zo een beetje lees komt het "beledigende" (als je het zo kan noemen) maar van een paar mensen, over het algemeen vind ik de discussies leuk om lezen op XS, het zorgt voor een apart sfeertje van rivaliteit en zorgt ervoor dat beide teams alles op alles zetten.

It's all for the cause... :)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Tja bij D2OL zijn jullie anders ook niet zo netjes door meteen te beweren dat DPC weer eens gecheat zou hebben. Nogmaals al onze output is van dag tot dag terug te vinden in onze eigen subteam stats. Deze heb ik maandag open gesteld voor publiek. Niks geen gecheat, maar gewoon een jaar lang hard sparen met unadded nodes. Er zijn helemaal geen rare trucs aan te pas gekomen. Dat dat er bij XS niet in gaat kan ik niet helpen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik denk dat het probleem niet zo zeer ligt in het gebezigde taalgebruik, maar meer aan de locatie waar het taalgebruik gebezigd wordt.

Als XS op hun forum (en alleen op hun forum) wil beweren dat wij cheaters zijn, losers zijn en weet ik het allemaal, dan vind ik dat prima. Het wordt een ander verhaal wanneer ze dat op andere fora doen (zoals in het verleden bij Free-DC op het forum of hier).
Hetzelfde geldt, vind ik, voor DPC-ers. Als je hier wilt posten dat XS een misplaatst superioriteitsgevoel heeft, alleen maar kunnen winnen van DPC omdat ze maar 1 project doen en weet ik het allemaal, is dat prima. Maar houdt dat dan ook binnen dit forum en ga niet lopen kloten op hun forum of nog erger, op andere teams fora.

My 2 cents...

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

ColdFusion schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:40:
Tja bij D2OL zijn jullie anders ook niet zo netjes door meteen te beweren dat DPC weer eens gecheat zou hebben. Nogmaals al onze output is van dag tot dag terug te vinden in onze eigen subteam stats. Deze heb ik maandag open gesteld voor publiek. Niks geen gecheat, maar gewoon een jaar lang hard sparen met unadded nodes. Er zijn helemaal geen rare trucs aan te pas gekomen. Dat dat er bij XS niet in gaat kan ik niet helpen.
Tuurlijk, ik zei juist dat het van beide teams komt. We beweren ook niet dat TCF gecheat heeft, we zitten gewoon nog met die affaire van rond nieuwjaar in ons hoofd en als jullie op ons forum komen spammen gaan we die ook niet zo snel vergeten :(

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 11:26

Kristof

is een Belgisch product

* Kristof is het volledig eens met Mobster

Ik volg ook een beetje passief het XS forum.
De taal die er door de XS-leden gebruikt wordt tegenoverstaan van DPC, is ook niet netjes te noemen op bepaalde momenten. Zolang ze het op hun eigen forum houden, doen ze maar.
Laat ze maar in de waan dat ze superieur zijn.

Ik ben het er ook over eens: Laat XS doen wat ze willen, maar gedraag je steeds als een Belg of Nederlander. Als zij beginnen te schelden, of dergelijke, laat ze doen, en verlaag je niet tot dat niveau. Dit geeft gewoon het effect van een neerwaartse spiraal!

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Verwijderd

Ik versta wel niet waarom jullie denken dat wij laten blijken dat we superieur zijn. Volgens mij doen wij niet anders dan jullie of andere teams. En tot vloeken komt het toch ook niet, alleen wat beschuldigingen?

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

Ik vraag me af wat DPCers überhaupt doen in de fora van andere teams. Maar mocht je je daar begeven, dan gedraag je je netjes. Dit doe je natuurlijk ook als de mensen in het forum wat minder beleefd reageren.

Op usenet kom je vooral Amerikaanse huilebalken tegen. Ze doen moeilijk over Nederlanders die vrolijk Nederlands ondertitelde films posten en aan flooding doen. Zij vinden dat een probleem omdat ze het Nederlands niet machtig zijn, geen goede retentie tijden hebben op hun servers en niet met een stevige pijp aan het net zitten.

Het niveau van dit soort post is laag. In plaats van een beleefd verzoek bestaat de tekst vooral uit synoniemen van voortplanting. Reageren is futile, want het zijn over het algemeen trollen. Naar een van deze lieden hep ik een cocktail vernoemt:

Mapanari:
- twee vingers wodka
- longdrinkglas aanvullen met lychee sap uit pak

De enige manier om aan dergelijk gedrag te corrigeren, is niet de andere wang toe te keren of terug slaan, maar het goede voorbeeld geven. Dus... Zet een koetje extra in, investeer in een snelleren processor en ronsel iedereen voor Rosetta (en na de stampede terug naar F@H).
:w

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:15:
Ik versta wel niet waarom jullie denken dat wij laten blijken dat we superieur zijn. Volgens mij doen wij niet anders dan jullie of andere teams. En tot vloeken komt het toch ook niet, alleen wat beschuldigingen?
know a language that they will understand with no translation needed:
Take your right arm, set elbow at your side, lift your forarm up 60 degrees to your upper arm, clench your fist, and last but not least: Extend your middle finger.
een best wel grote Fuck You zou ik zeggen :)
Ach, ik heb de rest niet gevolgd dus het zal me wat...

Die tekening van die koe met een RAM plank door zn kop vond ik wel stoer eik :X

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:57:
Tuurlijk, ik zei juist dat het van beide teams komt. We beweren ook niet dat TCF gecheat heeft, we zitten gewoon nog met die affaire van rond nieuwjaar in ons hoofd en als jullie op ons forum komen spammen gaan we die ook niet zo snel vergeten :(
Laten we het erop houden dat we in ons enthousiasme wat te ver zijn doorgeschoten. Ik zal mijn teamleden ook verzoeken het posten tot een minimum te beperken en het ook netjes te houden. Laten we hier vooral niet weer die hele discussie gaan houden (niet aan jou bedoeld). Onze welgemeende excuses voor die enkele misplaatste reacties (ook al waren ze niet zo bedoeld, maar kennelijk verkeerd overgekomen).

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:25:
[...]

[...]

een best wel grote Fuck You zou ik zeggen :)
Ach, ik heb de rest niet gevolgd dus het zal me wat...

Die tekening van die koe met een RAM plank door zn kop vond ik wel stoer eik :X
Lees eens de posts boven die quote dan zie je dat deze niet echt gericht was naar jullie :)

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:54

Metalrick

tcpdump ninja

Zoals ColdFusion zegt, die posts waren niet zo bedoeld,

Ja ik was de beruchte persoon die een 4 dubbele crosspost had gezet.

Het was absoluut niet mijn bedoeling om DPC een slechte naam te bezorgen maar blijkbaar is dat er helaas wel door gekomen.

De aanleiding van die 4 dubbele crosspost kwam voort uit ruim 14 maanden stilte, kei en kei hard sparen en een waanzinnig feest als dan uiteindelijk alles geflushed word, helaas is mijn vreugde richting XS wat te veel geweest en heb ik die posts gemaakt. Mijn excuses daarvoor dus.

Ik kreeg daarvoor gister een PM van XS voor, prima, goed dat ze mij erop wijzen. Maar die PM ging de eerste 3 regels over de daadwerkelijke posts, en daarna (net zoals ze op het forum al hadden duidelijk gemaakt) de uitleg dat ze D2OL geen echt project meer vonden en dat het eigenlijk helemaal geen boeiende prestatie was van DPC. Dat vind ik dan weer erg jammer.

Nu hebben we de mogelijkheid om ze op R@H goed te grazen kunnen nemen, ik hoop dat wij als DPC die mogelijkheid ook volop gaan benutten en er een leuke competitie van gaan maken.

Nogmaals mijn excuses zowel richting DPC als voor XS.

Verwijderd

Tja, het is gewoon dat wij nu echt alles aan het geven zijn op R@H (mss een compliment voor DPC) en we zijn aan de ene kant eigenlijk zeer blij dat jullie een stampede geven op R@H omdat je dan eens echt ziet wat je als team aankan. Maar als je dan zo af en toe te horen krijgt dat je toch maar aan 1 project meedoet (wat wij oké vinden en graag doen, ieder team kiest hoe hij te werk gaat) en er dan plots iets gebeurt in D²OL waarvan jullie terecht de eer van opstrijken maar het dan in ons gezicht willen wrijven dat we verloren zijn vraag ik mij soms af waar we mee bezig zijn. (merk de contradictie op in de laatste rare zin :p)

Ik kijk er zeker en vast naar uit dat jullie jullie productie nog hoger krijgen in R@H omdat het eigenlijk voor iedereen te goede is :)
Als we ooit nog in D²OL tegen elkaar moeten strijden hoop ik dat we met een schone lei kunnen beginnen.

• iH8

iH8

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:05:
Als we ooit nog in D²OL tegen elkaar moeten strijden hoop ik dat we met een schone lei kunnen beginnen.
neej hoor, maak je geen zorgen. strijd. :D :+ you'll be miles behind hehe

Verwijderd

iH8 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:10:
[...]

neej hoor, maak je geen zorgen. strijd. :D :+ you'll be miles behind hehe
Is niet erg, we zijn het gewend om ver achter te staan :P

• DigiK-oz
  • Laatst online: 18:39
Oke, XS en DPC hebben nou eenmaal een "verleden" waar wat dingen gebeurd zijn die niet netjes zijn. Maar laten we dat nou maar in het verleden houden. Ik heb ook wat threads op XS gevolgd, en het meerendeel was "all in good spirit". Laten we dat zo houden, beide teams willen (nu op Rosetta) de ander in het stof laten bijten. Onze output gaat door de stampede van 100K naar 300K, en XS zat op 200K en houdt ons zo ongeveer nog bij nu. Een waardig tegenstander!

Bottom line is : maak mekaar af, maar dan wel op crunchgebied, moge de beste winnen. Maar laat iedereen in zijn waarde, ZEKER op het forum van de andere partij.

Whatever

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-01 23:34

Lord_Nemesis

Wa oars?

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:42:
[...]
Lees eens de posts boven die quote dan zie je dat deze niet echt gericht was naar jullie :)
Ik was van plan me hier niet in te mengen; maar kom op zeg!
know a language that they will understand with no translation needed:
They en their... slaat niet op DPC??

Dingen als die cartoon van Fr3ak van Team Germany kan ik prima waarderen, en de figuurlijke middelvinger van Movieman kan ook nog net door de beugel. Maar zodra iemand (voor wie het wil weten: MAB, achter wie ik volledig sta) subtiel laat weten dat die post eigenlijk niet kan en vervolgens een "lesje" engels krijgt zijn er DPC-ers zich aan het misdragen (dit staat even los van de cross-posts)??
:X

/edit:
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:05:
Tja, het is gewoon dat wij nu echt alles aan het geven zijn op R@H (mss een compliment voor DPC)
...
Hadden maar meer XS-ers die instelling...

* Lord_Nemesis vind ook dat XS heel goed bezig is, lang leve de competitie.

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_Nemesis op 05-04-2006 14:50 . Reden: typo ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

* Mobster controleert alle neuzen....

Yep. Ze staan weer dezelfde kant op :)

Verwijderd

LordNemesis schreef op woensdag 05 april 2006 @ 14:31:
[...]

Ik was van plan me hier niet in te mengen; maar kom op zeg!

[...]

They en their... slaat niet op DPC??
hmm ,je hebt gelijk sorry 8)7
Maar zoals ik hier ook al heb gehoord moet je de smilies erbij nemen :P

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Mobster schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:18:
* Mobster controleert alle neuzen....

Yep. Ze staan weer dezelfde kant op :)
Als jij gaat controleren staat jouw neus (tijdelijk) de verkeerde kant op ;)

Maar laten we inderdaad gewoon lekker een gevecht van cpu tegen cpu houden ipv man tegen koe ... Het gaat uiteindelijk om die het hoogste in de stats staat!

• Mobster

Mobster

Los Alcoholicos

En ik maar denken dat het om de results ging |:( 8)7

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Mobster schreef op woensdag 05 april 2006 @ 16:23:
En ik maar denken dat het om de results ging |:( 8)7
stats zijn toch ook results :/ ... net zo goed results als Rc5 en consorten resultaten bieden denk ik ;) Je bent tevreden met de waarde, of niet ;)

Verwijderd

Mark83 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:50:
[...]

Als jij gaat controleren staat jouw neus (tijdelijk) de verkeerde kant op ;)

Maar laten we inderdaad gewoon lekker een gevecht van cpu tegen cpu houden ipv man tegen koe ... Het gaat uiteindelijk om die het hoogste in de stats staat!
Nee het gaat uiteindelijk om een medicijn te vinden voor de ergste ziektes out there, met als bijprodukt Stats. Het is zonde dat er een paar loslopende koetjes perse even moeten vertellen op hun forum hoe het ervoor staat, dat leidt alleen maar tot nergens voor nodige spanningen.

It is and will be a friendly fight.
zoals ik had aangegeven op hun forum:
What is left of cruching(for a good cause, granted) without a friendly competition? thats were statisitics was build for.

So we all should be proud of our selfs if you are XS, Free-DC, DPC, TA, XPC it doesn't matter we all make competition worthy.
we're crunching all together for a good cause, thats the main spirit!

Or do you guys favour flesh so much?.. ill better get out of here haha.

• RoyalFlusher
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Nou ja, een hele belangrijke bijzaak dan. Er worden niets voor niets zoveel DPCH's gepost en er zijn bijna geen topics te vinden die inhoudelijk over ziektes en het bestrijden daarvan gaan. Ook zijn er tal van andere cijfermatige projecten die helemaal niets van doen hebben met ziektebestrijding. Nee, echt 'bijzaak' vind ik het niet.
Maar ruzie maken is nergens goed voor. Je schiet er niets mee op...

[ Voor 7% gewijzigd door RoyalFlusher op 05-04-2006 17:13 ]

Division BrabanderT

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Hmm.. wat ik hier lees, is dat iedereen toch op 1 rechte lijn staat.. maar toch om elkaar heen praat.
Wat me ook opvalt dat als iemand reageert voelen mensen zich aangesproken.
We hebben onze waarschuwing gehad (als geheel DPC zijnde), en degenen die het te bont hebben gemaakt hebben ook hun waarschuwing gehad.

Dan is het verhaal toch gesloten nu? :)

go crunch }:O
Forum reply posten zijn namelijk ook kostbare idle cycles ;-)

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 13:48

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

iisschots schreef op woensdag 05 april 2006 @ 11:15:
Ik heb ook een aantal reacties gezien. Daar zaten een stuk of wat tussen die in het nederlands zijn. Ook zijn er soms opmerkingen gemaakt waarvan ik denk moet dat nu?

Hoe de mensen van XS hebben gereageerd kan mij eigenlijk vrij weinig schelen. Wij als DPC'ers moeten gewoon het goede voorbeeld geven.

Wij hebben ook discussies gehad met leden van XS op /5. Hier hebben ze zich ook aan de geledende regels gehouden. Ook wanneer de discussie op de schrerpst van de snede gevoerd werd.

ehhh dat mailtje is van een belg FYI ( Vlaaming volgens zijn eigen woorden)
En die gast heeft mij @XS ook behoorlijk lopen afzeiken over typo's
(en een ieder weet dat dat m'n zwakke kant is :P)
Entity_Razer is zelf net zo schuldig aan het opvoeren van de vurigheid van de discussie als zijn mede XS's forum genoten..ik heb geen mail nog gezien en ook is er geen posting verwijderd die ik gepost hebt dus ik ga er verder vanauit dat mijn 'taunts' binnen de grenzen waren

en ehh plaatjes maken kunnen we toch ook ;)
Afbeeldingslocatie: http://geintje.net/DPC_owned_xs4.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door geintje op 05-04-2006 18:14 ]

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Verwijderd

maar die plaatjes gebruiken zij louter op hun eigen fora, en niet op dat van ons. Dus gebruik dat hier op GOT maar niet op hun fora

• geintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 13:48

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

da's een punt van discussie...
Als ik als gast op hun fora kom taunten..
Er word tegen gas gegeven en als er dan ook plaatjes gepost worden ga ik mee met die actie.
Daar kan je mee oneens zijn maar da's kwestie van menings verschil.
Ik heb IMHO niets gedaan om iemand van Xtreem Systems PERSOONLIJK te beledigen.
En dat is hier de issue.

edit : je kan NIET van mij vewachten dat ik , in een taunt actie, niet mee ga met hun creativiteit.
Ik ben van mening dat :
Als zij mooie fotosoep tonen dat ik dan ook best een collage mag posten.

[ Voor 27% gewijzigd door geintje op 05-04-2006 18:20 ]

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Verwijderd

Je laat je alleen maar kennen als je zo'n plaatje als avatar gebruikt, en Xs laat zich alleen maar kennen door te zeggen dat we ze ingehaald hebben op een praktisch dood project. je probeert hun iets te zeggen met een plaatje dat ze helemaal niet willen zien(taunt), ik zie daar de meerwaarde niet van.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb meer respect voor XS dan voor sommige andere teams sinds de stampede. Van de 5 stampedes die er tot nu toe geweest zijn is XS het eerste team wat ook daadwerkelijk de toegeworpen handschoen oppakt en daarin meegaat. Waardige tegenstander :)
Pagina: 1