High-end PC

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:18
Eindelijk is het dan bijna zo ver! Na heel veel gelezen te hebben, na heel lang te hebben gewacht kan ik eindelijk mijn nieuwe computer samen stellen en 7juni bestellen.

Ik ben nu dan nog wel op vakantie maar alle onderdelen staan wat mij betreft vast.
Hier komt het, ik zal mijn keus beargumenteren. Mijn doel is games spelen op een hoge resolutie. Hier zijn 2 snelle videokaarten voor nodig. Verder heb ik veel schijfruimte nodig voor films, games en muziek. Geluid is ook belangrijk daarom de 5.1 set.

AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz HT 1MB S939 Box
Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik speel veel games dus deze is snel genoeg.

Antec Midi Tower P180 Performance One ATX No PSU (zilver)
Allereerst hele mooie kast, met een goede airflow. Er kunnen genoeg schijfen nu en betaalbaar.

Antec Powersupply TruePower 2.0 550W
Goede voeding van een A-Merk verder lijkt mij 550W genoeg.

Asus DVD-/+/RAM DRW1608P2S 16x/16x/8x DL Retail (zwart)
Deze heb ik eigenlijk alleen uitgekozen omdat die van Asus is en Zwart is. Hier hecht ik neit zoveel waarde aan, als die maar mijn dvd kan lezen.

Asus DVD-ROM DVD-E616P 16x/48x Retail (zwart)
Deze heb ik eigenlijk alleen uitgekozen omdat die van Asus is en Zwart is. Hier hecht ik neit zoveel waarde aan, als die maar mijn dvd kan lezen.

Asus A8R32-MVP Deluxe Radeon Xpress 3200
Goed moederbord voor Crossfire, verder ga ik niet overclocken. Ook genoeg aansluitingen en veel ruimte op het moederbord.

]Asus Videokaart PCI-e Radeon X1900XTX 512MB DDR3 2xDVI/VIVO
Dit is momenteel het snelste wat je kan krijgen, verder presteert ATI beter in de games die ik speel.
Asus Videokaart PCI-e Radeon X1900XT CrossFire 512MB DVI/HDTV
Dit is momenteel het snelste wat je kan krijgen, verder presteert ATI beter in de games die ik speel.

Creative Geluidskaart X-FI Fatal1ty FPS 7.1 Retail
Veel over gelezen en mijn keus voor deze kaart is mede door de X-Ram, het wordt nog niet veel gebruikt maar als het in toekomst wordt gebruikt scheelt het FPS en natuurlijk beter geluid.

Creative Speakerset Gigaworks Progamer G500 5.1
De keus van de Z-5500 durf ik nog niet aan, want in juni koop ik mijn speakers. Verder sluit deze speakers mooi op mijn geluidskaart aan. En de reviews zijn allemaal positief.

Dell TFT Monitor 3007WFP 30", DVI, Cardreader OP=OP! (zwart)
Dit is momenteel de grootste monitor op PC gebied samen met de Apple. Verder is het design super en het beeldscherm super. Met Crossfire kan ik veel spelen op de hoogste resolutie natuurlijk niet allemaal op max maar dat geeft niet. Ook voor films is het geweldig. Wel duur maar een goede investering.

Hitachi 250GB SATA300 8MB, HDT722525DLA380
Snelle schijfen, komen goed uit de testen. Ik weet alleen nog niet of ik 2 schijfen in RAID 0 wil doen.

Kingston 2x1GB DDR SDRAM PC3200 CL3.0
Gewoon een mooi setje geheugen. Aangezien ik niet ga overclocken hoef ik niet sneller geheugen te hebben.

Zo dit wordt mijn systeem, graag alleen advies over de computer.
Dat het niet de perfecte kwaliteit prijs heeft weet ik wel.
Dus verpest niet het topic met, het is veel te duur enzo.

Ik betaal maar de helft van de prijs en binnen 1/2 jaar komt er weer een update van de videokaart.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:39

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Wat voor advies wil je nog??? het enige dat ik mis zijn muis/tobo...

Hoeveel kost dit geintje allemaal bij elkaar? Op zich lijkt het me een erg mooi CAD/flightsim systeem...

(en dan te bedenken dan NFS:MW op een laptop met een AMD AthlonXP 2500+ Mobile met een radeon 9600 speel)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 05 april 2006 @ 05:28:
Eindelijk is het dan bijna zo ver! Na heel veel gelezen te hebben, na heel lang te hebben gewacht kan ik eindelijk mijn nieuwe computer samen stellen en 7juni bestellen.

Ik ben nu dan nog wel op vakantie maar alle onderdelen staan wat mij betreft vast.
Hier komt het, ik zal mijn keus beargumenteren. Mijn doel is games spelen op een hoge resolutie. Hier zijn 2 snelle videokaarten voor nodig. Verder heb ik veel schijfruimte nodig voor films, games en muziek. Geluid is ook belangrijk daarom de 5.1 set.

AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz HT 1MB S939 Box
Goede prijs/kwaliteit verhouding, ik speel veel games dus deze is snel genoeg.
.........................................
Of je in RAID wil gaan werken is aan je eigen de keus. Ga je met dat systeem voor veiligheid? performance? Daar moet je aan gaan denken zodra je in RAID gaat werken.

Verders een top systeem. _/-\o_

Op welke prijs zitten we nu met dat systeem?

Verwijderd

Als het goed Juni de nieuwe AM2 socket uit. misschien is dat een overweging? is in ieder geval meer future proof ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:13:
Als het goed Juni de nieuwe AM2 socket uit. misschien is dat een overweging? is in ieder geval meer future proof ;)
Dat zeiden ze toen ook over de 939 Socket. Maar idd, als je even wacht heb je veel betere prestatie's. De prijzen die we laatst voorbij zagen komen, zijn ongeveer hetzelfde als die van s939. Misschien iets hoger.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je dan toch zoveel aan het uitgeven bent, kun je er ook best nog wel een extra hdd bijzetten (lijkt mij). Dat komt de snelheid bij bijvoorbeeld het laden van mappen ten goede. Je zou 2 hdd's in Raid0 kunnen zetten en een snelle Raptor als bootschijf nemen oid. Misschien is dat een overweging.

Die hdd's gaan trouwens waarschijnlijk wel wat geluid produceren, ik weet niet of je ook nog waarde aan stilte hecht?

Verder, wauw wat een mooi systeem :9~

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 10:47
Kingston 2x1GB DDR SDRAM PC3200 CL3.0
Gewoon een mooi setje geheugen. Aangezien ik niet ga overclocken hoef ik niet sneller geheugen te hebben.
Wat is je budget? want je kan beter geheugen kopen met een lagere latency :

Kingston HyperX DIMM 2 GB CL2 Dual channel kit €219

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Wackmack
deepbass909 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 06:06:
Wat voor advies wil je nog??? het enige dat ik mis zijn muis/tobo...

Hoeveel kost dit geintje allemaal bij elkaar? Op zich lijkt het me een erg mooi CAD/flightsim systeem...

(en dan te bedenken dan NFS:MW op een laptop met een AMD AthlonXP 2500+ Mobile met een radeon 9600 speel)
Ja dat klopt, ik heb laatst de ?DiNovo Bluetooth gekregen, echt een geweldige set.

• RoD
  • Niet online

RoD

spyros schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:27:
[...]

Waarom? Hij gaat toch niet overklokken, en dan heb je van die lage latency's niet zoveel voordeel. Ook al scheelt het natuurlijk niet veel geld als je toch al zoveel uitgeeft (en er maar de helft van hoeft te betalen)

• Wackmack
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:13:
[...]

Of je in RAID wil gaan werken is aan je eigen de keus. Ga je met dat systeem voor veiligheid? performance? Daar moet je aan gaan denken zodra je in RAID gaat werken.

Verders een top systeem. _/-\o_

Op welke prijs zitten we nu met dat systeem?
Tja ik zat te denken aan 1 x RAID 0 en dan heb ik nog 2 schijfen als back-up. Alleen mijn fotos zijn heel belangrijk! Die zet ik dan op 2 schijfen en mijn mp3-speler, veilig zat dus.

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:40:
[...]

Waarom? Hij gaat toch niet overklokken, en dan heb je van die lage latency's niet zoveel voordeel. Ook al scheelt het natuurlijk niet veel geld als je toch al zoveel uitgeeft (en er maar de helft van hoeft te betalen)
ehm memory latencies hebben op meer dingen betrekking dan de overklokbaarheid van het geheugen. Het is een beetje te vergelijken met seek times op een hdd maar dan in een ander medium.

• Wackmack
RoD schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:19:
Als je dan toch zoveel aan het uitgeven bent, kun je er ook best nog wel een extra hdd bijzetten (lijkt mij). Dat komt de snelheid bij bijvoorbeeld het laden van mappen ten goede. Je zou 2 hdd's in Raid0 kunnen zetten en een snelle Raptor als bootschijf nemen oid. Misschien is dat een overweging.

Die hdd's gaan trouwens waarschijnlijk wel wat geluid produceren, ik weet niet of je ook nog waarde aan stilte hecht?

Verder, wauw wat een mooi systeem :9~
Hmm ik hecht wel waarde aan stilte voor omdat mijn systeem in de nacht aanstaan. Maar houd deze kast niet veel geluid tegen? Kan ik dan het beste harde schijf koelers nemen? Die zijn namelijk wel erg duur.

Ik vind de Raptor wel erg duur en zit nu op 5065 Euro. Dit is wel inc. Montage en Windows. Ik wil geen gezeik hebben met Windows en verder heb ik vroeger alleen maar oude PC'S in elkaar gezet.

Ik durf deze niet in elkaar te zetten, ben veels te bang dat het mis gaat en als 4launch het in elkaar zet kunnen ze alles ook mooi in elkaar zitten.

Verder is het nog niet zeker of ik Windows legaal koop en de montage is natuurlijk niet moeilijk. Heb alleen nog nooit een Zallman op mijn CPU gezet.

Dus nu is het Totaal 5065, eergisteren was het nog 5044 :'(
Ik werk namelijk met de Wenslijst van 4Launch echt handig alleen jammer dat de prijs zo stijgt maar ik verwacht natuurlijk dat het in 2 maanden makkelijk onder de 5000 komt.

• Wackmack
spyros schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:27:
[...]

Dit is wel 50 euro duurder maar is het echt veel beter? En belangrijker is het bij 4launch te koop? Als het het geld waard is dan kan ik die er natuurlijk even bij voegen.

Trouwens hoe stil en koel is mijn systeem? Heel stil toch? Er komen ook nog 2 koelers voor mijn videokaart erbij.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:25

Barrycade

Through the...

Als je foto's je dierbaar zijn zou ik niet 500 GB in raid 0 gaan draaien. Als het fout gaat ben je in 1x 500 GB kwijt. Lijkt het me mooier om een Raptor als main HD te gebruiken en (2x) 300 GB als backup.

Lijkt me geinig/mooi zo'n 30" scherm, maar ik heb hier op GoT verhalen gelezen dat zo'n groot scherm niet ideaal is voor FPS-ers. Vereist te veel het scherm "scannen" waardoor het erg inspannend spelen is. Ook moet je wat afstand tot de monitor hebben (dus een diep buro).

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:25

Barrycade

Through the...

Versteegrob schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:44:
[...]

Hmm ik hecht wel waarde aan stilte voor omdat mijn systeem in de nacht aanstaan. Maar houd deze kast niet veel geluid tegen? Kan ik dan het beste harde schijf koelers nemen? Die zijn namelijk wel erg duur.

Ik vind de Raptor wel erg duur en zit nu op 5065 Euro. Dit is wel inc. Montage en Windows. Ik wil geen gezeik hebben met Windows en verder heb ik vroeger alleen maar oude PC'S in elkaar gezet.

Ik durf deze niet in elkaar te zetten, ben veels te bang dat het mis gaat en als 4launch het in elkaar zet kunnen ze alles ook mooi in elkaar zitten.
Ik heb nog even lopen browsen, is een alienware niet iets voor je? Zitten in dezelfde prijscategorie als je nu bezig bent. Heb je geen gezeur met montage en heb je wel top of the bill.

• Wackmack
littlejoannes schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:20:
Als je foto's je dierbaar zijn zou ik niet 500 GB in raid 0 gaan draaien. Als het fout gaat ben je in 1x 500 GB kwijt. Lijkt het me mooier om een Raptor als main HD te gebruiken en (2x) 300 GB als backup.

Lijkt me geinig/mooi zo'n 30" scherm, maar ik heb hier op GoT verhalen gelezen dat zo'n groot scherm niet ideaal is voor FPS-ers. Vereist te veel het scherm "scannen" waardoor het erg inspannend spelen is. Ook moet je wat afstand tot de monitor hebben (dus een diep buro).
ik heb 4 schijfen dus ik zet op 2 schijfen mijn fotos.

Verder heb ik al echt veel gelezen over de 30inch, die gaat het echt worden. Mijn bureau heeft genoeg ruimte. Zat laatst achter de Apple 30inch, echt geweldig! :9

[ Voor 18% gewijzigd door Wackmack op 05-04-2006 08:33 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 07:42:
[...]

ehm memory latencies hebben op meer dingen betrekking dan de overklokbaarheid van het geheugen. Het is een beetje te vergelijken met seek times op een hdd maar dan in een ander medium.
Dat klopt, maar hoeveel performance denk je daarmee te gaan winnen? Cas 3 geheugen volstaat ook wel, ik denk niet dat je het verschil gaat merken tussen cas 2 of cas 3.

• Wackmack
littlejoannes schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:30:
[...]

Ik heb nog even lopen browsen, is een alienware niet iets voor je? Zitten in dezelfde prijscategorie als je nu bezig bent. Heb je geen gezeur met montage en heb je wel top of the bill.
Nee denk het niet, beetje te onpersoonlijk en hebben niet alles wat ik wil. Heb al contact gehad met 4launch en zij doen het ook goed. Misschien zet ik hem zelf wel in elkaar even kijken.

Maar waarom verkoopt 4launch geen koelers voor de X1900 serie. Heb net even iets gelezen over harde schijf koelers maar die koop ik nog even niet. Misschien is het zo wel best. Nu is 2 maanden wachten, grrr

• Wackmack
Trouwens de games die ik wil kopen zijn denk ik BF 2 en ik denk waarschijnlijk FEAR. De rest haal ik bij Drome 13

Verwijderd

Versteegrob schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:35:
[...]

Nee denk het niet, beetje te onpersoonlijk en hebben niet alles wat ik wil. Heb al contact gehad met 4launch en zij doen het ook goed. Misschien zet ik hem zelf wel in elkaar even kijken.

Maar waarom verkoopt 4launch geen koelers voor de X1900 serie. Heb net even iets gelezen over harde schijf koelers maar die koop ik nog even niet. Misschien is het zo wel best. Nu is 2 maanden wachten, grrr
Voor die prijs dat jij ervoor betaald kan die paar euro voor de assemblage er ook wel vanaf. Als er later iets zich voordoet wat door de assemblage komt kan je het op hun verhalen, als je het zelf bent geweest kost het je meestal meer geld.

• AJ1815
  • Laatst online: 15-08-2021
Wat zijn nou concreet je vragen??? Je topic komt nu een beetje over van: kijk ik heb totaal geen leven en klapper mijn volledige spaarrekening leeg op een nieuw game-systeem. Dat is niet helemaal de bedoeling van GoT...

Check dit topic anders: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Daarnaast kan je de edit-knop vrij gemakkelijk gebruiken om eerder posts te editen.

• Wackmack
AJ1815 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:47:
Wat zijn nou concreet je vragen??? Je topic komt nu een beetje over van: kijk ik heb totaal geen leven en klapper mijn volledige spaarrekening leeg op een nieuw game-systeem. Dat is niet helemaal de bedoeling van GoT...

Check dit topic anders: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Daarnaast kan je de edit-knop vrij gemakkelijk gebruiken om eerder posts te editen.
Nee ik heb echt geen leven, pfff zo saai zeg. En na dit geintje zit ik voor altijd in de schulden, jammer.

Ik open dit topic om te kijken of alles goed werkt, of ik misschien nog iets ben vergeten, enz

Verwijderd

AJ1815 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:47:
Idd.. zo komt het ook op mij over! Je geeft bij (bijna) elk onderdeel duidelijk een motivatie aan waarom je voor dat onderdeel hebt gekozen. Waarom post je het dan? BESTEL GEWOON ;)

• _avalanche_
  • Laatst online: 06-02 11:14
hij geeft voor alles een motivatie omdat dat moet op GOT, regeltjes doorlezen.

Daarnaast wil hij alleen weten of hij nog wat is vergeten, en als laatste is het natuurlijk leuk om te patsen ;)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:23

BertV

Handgemaakt

1300A schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:07:
hij geeft voor alles een motivatie omdat dat moet op GOT, regeltjes doorlezen.

Daarnaast wil hij alleen weten of hij nog wat is vergeten, en als laatste is het natuurlijk leuk om te patsen ;)
Zelfde vraag staat idd ook op Fok... mgoed, als je tot in juni wacht met kopen zul je zien dat er misschien wel een aantrekkelijker lijstje te maken is.

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar als je dan nog 2 maand wacht kun je nóg een aantrekkelijker lijstje maken. Oftewel, het is zinloos om steeds maar te wachten, want er komt toch elke keer wel iets nieuws uit.

Overigens vroeg de TS niet om commentaar op zn koopgedrag, maar om commentaar op zn pc

Verwijderd

neem niet dat moederbord met die ATI chipset, het werkt voor geen meter.
Heb zelf zo'n ati chipset, en t'is de 3de keer op 3 maanden dat die binnen moet in garantie, en een vriend van me heeft ook zo'n moederbord, en dat mag nu na 2 maand voor de eerste keer binnen omdat het constant blauwe schermen geeft.

Neem gewoon een nforce4 moederbord, zal al veel beter zijn.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-02 22:16

Nik

Als je waarde hecht aan een stil systeem, waarom zou je dan niet eens kijken naar een waterkoelingset? Lekker stil, en goed koelend (alle onderdelen die ik zo zie worden best warm...)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:23

BertV

Handgemaakt

RoD schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:21:
Ja, maar als je dan nog 2 maand wacht kun je nóg een aantrekkelijker lijstje maken. Oftewel, het is zinloos om steeds maar te wachten, want er komt toch elke keer wel iets nieuws uit.
TS WIL tot begin juni wachten. :P
Ik zou er zelf de pest in hebben om te zien dat er weer een snellere pc uit zou komen.
Zoals eerder verteld zou je je kunnen richten om de pc stiller te krijgen. Dit werkt zoveel fijner en is (bijna) net zoveel geld waard als snelheid.

[ Voor 35% gewijzigd door BertV op 05-04-2006 09:28 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:37
ik heb nog een advies voor je
ik las dat je niet wou overclocken (stond bij je geheugen)

maar geld dat ook voor je videokaarten
als je die niet gaat overclocken kan je
namelijk beter een x1900xt kopen,
omdat beide kaarten op zelfde clock
komen te lopen.

m.a.w. de x1900xtX zou teruggeclockt
worden tot een normale XT in crossfire

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:45

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:23:
neem niet dat moederbord met die ATI chipset, het werkt voor geen meter.
Heb zelf zo'n ati chipset, en t'is de 3de keer op 3 maanden dat die binnen moet in garantie, en een vriend van me heeft ook zo'n moederbord, en dat mag nu na 2 maand voor de eerste keer binnen omdat het constant blauwe schermen geeft.

Neem gewoon een nforce4 moederbord, zal al veel beter zijn.
In een ander topic geef je zelf aan dat jij je met overclocken bezig houd, als je dan problemen ondervindt met je systeem moet je niet de componenten (moederbord) gaan afkraken. Pas wanneer je niet buiten de specs. gaat werken en er zijn dan problemen dan mag je gaan klagen. (ik las toevallig dat je goed kon overclocken met jouw moederbord)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 21:17

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

Versteegrob schreef op woensdag 05 april 2006 @ 08:55:
[...]

Nee ik heb echt geen leven, pfff zo saai zeg. En na dit geintje zit ik voor altijd in de schulden, jammer.

Ik open dit topic om te kijken of alles goed werkt, of ik misschien nog iets ben vergeten, enz
Ergens geloof ik je niet.
Volgens je weblog zit je nu namelijk in Azie als ik de verhalen op fok mag geloven.
Ergens snap ik niet dat je tijdens je reis 3 uur achter een pc zit in vietnam om te vragen of het allemaal wel lekker loopt.
hier je weblog btw http://robeneline.waarbenjij.nu/

En als het wel zo is, veel succes met je systeem ;)

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• Wackmack
piems schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:45:
[...]

Ergens geloof ik je niet.
Volgens je weblog zit je nu namelijk in Azie als ik de verhalen op fok mag geloven.
Ergens snap ik niet dat je tijdens je reis 3 uur achter een pc zit in vietnam om te vragen of het allemaal wel lekker loopt.
hier je weblog btw http://robeneline.waarbenjij.nu/

En als het wel zo is, veel succes met je systeem ;)
Ik zit nog in China en morgen ga ik weg naar Vietnam en verder zit ik niet heel de dag achter het net hoor. Alleen vandaag even, check me verhalen maar, ben drug genoeg hier en nu ga ik weer verder lezen!

Dit topic is echt niet om te patsen maar misschien ben ik iets vergeten. Ik zit ook nog altijd met de vraag 2 x 24inch of 1 x 30inch of 1 x 24inch en wat extra raptors + waterkoeling, pfffff moeilijk!

Het laatst spreekt mij ook wel aan.

Verwijderd

koop beter nu een high-end pc die voor nu goed is (2000€max) en dan achter 6 maand nog eens dan zijde veel goedkoper af

• AJ1815
  • Laatst online: 15-08-2021
Dude, je zit in China! Daar zijn vast leukere dingen om te doen dan nadenken over een nieuw computer systeem! Geniet er nou maar van waar je nu bent.

Echt advies: stel pas een systeem samen VLAK voordat je hem ook echt wil aan gaan schaffen. Hardware gaat zo knetterhard in de ontwikkeling dat wat nu TOP lijk over twee maanden alweer verouderd is.

Conclusie: geniet van je reis en kom begin juni weer op dit onderwerp terug!

Verwijderd

AJ1815 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:19:
Dude, je zit in China! Daar zijn vast leukere dingen om te doen dan nadenken over een nieuw computer systeem! Geniet er nou maar van waar je nu bent.

Echt advies: stel pas een systeem samen VLAK voordat je hem ook echt wil aan gaan schaffen. Hardware gaat zo knetterhard in de ontwikkeling dat wat nu TOP lijk over twee maanden alweer verouderd is.

Conclusie: geniet van je reis en kom begin juni weer op dit onderwerp terug!
Mijn idee! Die KPC die is er echt nog wel als terug bent (en beter).

En wie weet heb je dan wel een leuke andere hobby, leuke vrouw ofzo en spijt als haren op je hoofd dat je zoiets hebt gekocht omdat je dan meer aandacht aan haar wilt besteden en die 5000 eus dan niets staan te doen.

Maar als je het echt niet laten kan en kan wachten dan ga rustig je gang, maar niet zeggen dat we niet hebben gewaarschuwd.
Laat het los, laat je gaan!

Verwijderd

Maar jongens, een ding is toch wel even duidelijk? Dit systeem is echt heel geil :9~

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:32
Ik snap het probleem eigenlijk niet; je hebt daar een lijstje met vreselijk snelle en dure onderdelen, met nota bene een 30" scherm. Allemaal top spul. Wat wil je in vredesnaam van ons weten :?

Het enige wat ik niet snap is dat je meldt véél diskruimte nodig te hebben, maar hebt dit met slechts één enkele 250GB disk schijnbaar als sluitpost op jouw lijst hebt staan.

Anyway, het nut van dit topic ontgaat me volledig. Je wilt niks horen over prijs/prestatie, wilt pas in juni bestellen en hebt verder geen expliciete vragen dan behalve een lijst dure onderdelen. Kijk tegen juni pas rond i.v.m. veranderde prijzen en nieuwe hardware. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.