[XP] Apple Mighty Mouse

Pagina: 1
Acties:

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik gebruik sinds vandaag de Apple Mighty Mouse. Deze muis bevalt me erg goed, maar ik wist dus niet dat het niet mogelijk was om horitzontaal te scrollen, iets wat ik dus wel erg mis !

Overal op internet lees ik dat het niet mogelijk is om in Windows horizontaal te scrollen met de Mighty Mouse, maar ik neem aan dat er toch wel een mogelijkheid voor moet zijn ??

Ik neem aan dat er toch een actie gestuurd wordt naar de computer, en dat het mogelijk moet zijn om deze af te vangen door Windows waarna er alsnog horizontaal gescrolled kan worden ?

Foto ter verduidelijking:

Afbeeldingslocatie: http://www.getografik.com/up/mighty_mouse.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door mcdronkz op 05-04-2006 13:46 ]

• mcdronkz
Wat zal er bijvoorbeeld gebeuren als ik mouseware ga gebruiken ? Ik zit nu op school, dus kan het even niet testen

//edit: sorry voor het kicken, had 'm even moeten editten 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door mcdronkz op 05-04-2006 11:06 ]

• jhonniedj
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-02 22:04
@http://www.apple.com/mightymouse/specs.html

Because everyone deserves a chance to experience the most elegant mouse on the planet, Mighty Mouse is also compatible with PCs. Mighty Mouse uses the standard, multibutton mouse driver included in the Windows 2000 and Windows XP operating systems and plugs into any USB 1.1 or USB 2.0 port.

wil het niet om gewoon via de instellingen uit windows xp de knoppen in te stellen,.. mousware kun je gewoon proberen

anders ben ik bang dat je het zonder moet doen :(

ik heb zelf ook een logitech, kan ook de horizontale scrolknoppen niet instellen, ook niet met mouseware omdat mijn muis rx300 niet echt wordt ondersteund en de drivers gewoonweg ONVINDBAAR zijn...

mocht met mouseware je muis zijn ver**** ff andere muis pakken, in normaal of veilige modus de drivers verwijderen..

[ Voor 8% gewijzigd door jhonniedj op 05-04-2006 19:49 ]

• mcdronkz
Mouseware geprobeerd, werkt niet.

IntelliWare geprobeerd, werkt niet.

Girder geprobeerd, geen mogelijkheid om horizontaal te scrollen.

Come on, het moet toch gewoon kunnen werken ? Het is jammer dat ik zo weinig ervaring heb met Delphi of een andere programmeertaal, anders zou ik een tooltje ervoor schrijven.

Daar kunnen veel Mighty Mouse bezitters gelukkig mee worden.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
lijkt mij dan een driver probleem. Een mailtje richting apple kan wonderen doen (of ook niet :) )

• mcdronkz
-krekel- schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:02:
lijkt mij dan een driver probleem. Een mailtje richting apple kan wonderen doen (of ook niet :) )
Het leuke is, er zijn dus helemaal geen drivers beschikbaar. En in de handleiding staat ook dat de extra knoppen enzo niet ondersteund worden.

Maar je maakt mij niet wijs dat er geen events naar de computer gestuurd worden als ik probeer om horizontaal te scrollen.

Dat moet ik dus op de één of andere manier mappen, maarja.. hoe ?

Ik stuur iig effe een mailtje naar Apple.
Pagina: 1