[iSync] Nokia 6230 met OS X 10.4.6

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Vandaag is de update van OS X uit en er zijn voor iSync een heel stapel telefoons bijgekomen, zo ook de Nokia 6230. Als ik deze nu wil toevoegen zegt iSync dat ik mijn firmware moet updaten. Ik draai nog steeds 3.15 (ja ik weet het ... oud...) nu vraag ik me af of het daadwerkelijk helpt om te updaten aangezien op: http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html het volgende bij staat: Not all phones work in all geographies. Check with your carrier before ordering a phone. Heeft iemand een Nokia 6230 en heeft hij/zij die aan de praat gekregen met iSync?

Alvast bedankt!

P.S. 'k weet niet of dit in "PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatie" thuishoort of hier. Mocht het fout zijn, sorry.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 13:46
Er is met iSync 2.2 sowieso een hele bende gezeik.
Heb al veel mensen erover gehoord dat hun telefoon niet (meer) synchroniseert met 2.2 dus ik denk dat Apple een dezer dagen met een 2.2.1 patch gaat komen.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-06 13:07

Digistorm

ex-demo scener

Ik heb de update gedaan en het werkt prima. Hij reboot 2x, maar als je de moeite neemt om de readme te lezen zie je dat dat normaal is. Verder geen enge dingen meegemaakt, het werkt gewoon prima.

Hier stond achterhaalde informatie…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guernica
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Ik was ook erg blij om te lezen dat iSync nu met de 6230 werkt, Ik heb zelf de 6230 met software versie 5.24 en het werkt perfect, eindelijk geen twee aparte agenda\s meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 00:58:
Not all phones work in all geographies. Check with your carrier before ordering a phone.
Ik kan het natuurlijk fout hebben... Maar deze warning is niet zozeer een waarschuwing die met iSync te maken heeft. Die staat er eerder om te voorkomen dat mensen in de USA bijvoorbeeld een SE K750i gaan lopen aanschaffen en er vervolgens achterkomen dat die gar nicht werkt in de US... Maar an sich wel handig dat er zoveel phones gewoon built-in support hebben. Dit zet mijn wens om een MBP aan te schaffen weer een heel stuk dichterbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-07 22:42
guernica schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:17:
Ik was ook erg blij om te lezen dat iSync nu met de 6230 werkt, Ik heb zelf de 6230 met software versie 5.24 en het werkt perfect, eindelijk geen twee aparte agenda\s meer :)
Ik had er eigenlijk al niet meer op gerekend maar ook hier werkt mijn 6230 met iSync. Ook met fw 5.24. iSync synchroniseert de agenda wel maar de contacten komen niet over... mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-08 16:03

Hertog

Aut bibat, aut abeat

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aha zo te horen moet ik dan mijn firmware een keer laten updaten =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is gelukt! voor geinteresseerden: http://discussions.apple....threadID=430199&tstart=15 onderaan wordt het uitgelegd.

Natuurlijk op eigen risico, maar dat spreekt voor zich ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Stond hij bij jou op "return 0" dan Fung? En het veranderen in "return 1" heeft geholpen? Want die van mij stond al op "return 1". Beetje raar :s (heb trouwens ook 3.15, maar heb deze foon nog maar voor een maand ofzo en komt er een andere, dus vind het zonde om er 20 euro tegenaan te gooien :p)

lamaar werkt al icm 3.15 :d

[ Voor 25% gewijzigd door Spits op 05-04-2006 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-07 15:28
Hier ook een 6230 eigenaar, maar bij mij werkte de iSync direct goed. Frimware 3.30. Het heeft dus specifiek met die firmware te maken denk ik.

Somewhere in Europe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-07 22:42
Ehh, jee, wat een verhaal. Maar ok, ik heb dus gewoon geupdate zonder dat ik hier allemaal vanaf wist.
Maar eens verder prutsen om te kijken hoe ik mijn contacten van mijn mobiel in mijn iBook krijg.
Pagina: 1