Toon posts:

waar foto s laten afdrukken

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben op zoek waar ik mijn foto s kan laten afdrukken maar dan wel met een super kwaliteit
en dat er bij een nabestelling van een zelfde foto die eerder besteld was ook een zelfde kleur word gegeven
wan dat schijnt nog een probleem te zijn wat geel moet zijn is soms dan bijna oranje
wie weet waar ik moet zijn?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
zoek eens

PSN: djmurcielago

Verwijderd

De vaklabs kunnen dat sowieso leveren, maar die zijn erg prijzig. Eventueel kan je bij profotonet kijken, die leveren kleurprofielen mee op basis waarvan je de uitwerking al kunt zien op je scherm en het resultaat consistent zou moeten zijn. Toch kan het lonen om gewoon eens vier keer dezelfde foto af te drukken bij het kruidvat (posters, geen normale formaten) en te kijken wat de consistentie is.

Maar hierover is al veeeelll geschreven :)

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 19:14
Wat is er mis met de Hema?

Mijn ervaringen zijn er tenminste prima mee

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

Wie zegt dat er wat mis is met de Hema dan? :)

Anyway, volgens mij bloedt dit topic nogal dood: de TS reageert ook al niet meer. En veel discussiewaarde heeft het zo ook niet, hij vraagt gewoon om een lijstje met zaken waar het kan.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 10:57 ]

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:04
Ik bestel al mij fotos via deze site: http://www.foto.com/

reden? Ik vind persoonlijk dat ze super kwaliteit afleveren voor weinig geld (10c/foto) + een zeer snelle service.
Heb ooit eens op een zondagmorgend om 11u mijn fotos doorgestuurd (450 fotos) en dinsdag morgend lagen ze in de bus, dat noem ik snel :))

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 09:59
Hema, echt super goeie kwalie ook bij grote afdrukken.

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Hmmm. Achter mijn rug hangt een afdruk van de Hema (50x75) die ze veeeeel te blauw afgedrukt hebben, niet mooi.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

wie weet waar ik moet zijn?
Ik!

Hier moet je zijn :) Vooral aangezien hier op GoT toch echt wel een beetje eigen inzet en moeite wordt verwacht enzo ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.