Toon posts:

Goeie tip voeding ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Momenteel heb ik volgend systeem :

AMD 3800+
Abit KN8 moederbord
1 Gb Ram Kingston
Nvidia Nforce4 chipset
ATI X1800XL PCI-E
250 Gb SATA Maxtor
Sidewinder 2 Force Feedback

Mijn huidige voeding is een Tybotech 400W met 25A op de 12V rail, maar na aankoop van mijn X1800XL krijg ik voortdurend freezes in 3D, dus is deze voeding blijkbaar niet toereikend.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe, waarbij er minstens 30A op de 12V rail moet zitten en het moet minstens een 450W zijn.
Heeft er iemand een goeie tip voor een voeding die aan die specificaties voldoet ?

Greets
Elcrack

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:30

momania

iPhone 30! Bam!

Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 :?

[edit]

Oh, nieuwe user zie ik.. welkom ;)

Zoals je ziet is hier een speciaal topic voor. Het lijkt me ook verstandig om eerst eens wat zaken goed door te lezen hier op het forum en dan met name richtlijnen en policies :)

[ Voor 65% gewijzigd door momania op 04-04-2006 23:18 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Somora
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-02-2025
Kijk eens bij Antec die hebben zeer goede voedingen.

Verwijderd

Topicstarter
@momania
Die topic had ik al gezien hoor, en enkele pagina's doorgenomen, maar als je 30 pagina's moet gaan doorspitten voor 1 lijntje dan ben je volgende week nog bezig....en alle setups zijn verschillend he

Verwijderd

Dan kan je natuurlijk nog steeds je vraag stellen in dat topic... Daar is het tenslotte voor... Verder kan je altijd zoeken... Ook met 1 lijntje...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 23:42:
@momania
Die topic had ik al gezien hoor, en enkele pagina's doorgenomen, maar als je 30 pagina's moet gaan doorspitten voor 1 lijntje dan ben je volgende week nog bezig....en alle setups zijn verschillend he
Als je 30 pagina's nodig hebt om een antwoord te vinden voor een vrij standaard nForce4-systeem, dan doe je echt iets verkeerd :z

Tip: probeer eens de in-topic searchfunctie (dat vergrootglaasje bovenaan ieder topic) met als zoekterm een van de onderdelen van je systeem...

Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.