Geachte leden van het geweldige GOT,
Een tijdje geleden heb ik bij leaseweb een adsl pakket besteld van 10 Mbit.
Dit zou afgelope zaterdag op geleverd zijn en dit is ook gebeurt.
Ik heb nu een modem van allied data gekocht bij een lokaal pc bedrijfje.
Het gaat hierom de Copperjet 1616-2P
Ik ben begonnen alles goed ingesteld zoals leaseweb dat zegt :
(even uit mijn hoofd kan afwijken)
VPI/VCI 0/35
LLc
RFC 1483 Bridged
Modem geeft aan dat hij adsl trained, discoverd, handshaked. En na een aantal minuten geeft hij aan dat ie verbonden. Ik blij natuurlijk want na al die problemen met @home was ik toch aan sneller adsl toe. Helaas, ik heb toen een router gepakt van sitecom de DC-202 en goed ingesteld zodat hij DHCP kan krijgen van Leaseweb. Doet het dus niet hij krijgt geen IP, Ik gewoon laptop aan de modem nog steeds niks. Ik heb leaseweb gebeld maar die geven ook geen antwoord op mijn probleem vanwege het simpele feit : Je hebt het modem niet bij ons gekocht en daarom geven we geen ondersteuning aan jou.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe ??
Heeft iemand suggesties van wat het kan zijn ??
Help me AUB,
Mvg,
Denzel
Een tijdje geleden heb ik bij leaseweb een adsl pakket besteld van 10 Mbit.
Dit zou afgelope zaterdag op geleverd zijn en dit is ook gebeurt.
Ik heb nu een modem van allied data gekocht bij een lokaal pc bedrijfje.
Het gaat hierom de Copperjet 1616-2P
Ik ben begonnen alles goed ingesteld zoals leaseweb dat zegt :
(even uit mijn hoofd kan afwijken)
VPI/VCI 0/35
LLc
RFC 1483 Bridged
Modem geeft aan dat hij adsl trained, discoverd, handshaked. En na een aantal minuten geeft hij aan dat ie verbonden. Ik blij natuurlijk want na al die problemen met @home was ik toch aan sneller adsl toe. Helaas, ik heb toen een router gepakt van sitecom de DC-202 en goed ingesteld zodat hij DHCP kan krijgen van Leaseweb. Doet het dus niet hij krijgt geen IP, Ik gewoon laptop aan de modem nog steeds niks. Ik heb leaseweb gebeld maar die geven ook geen antwoord op mijn probleem vanwege het simpele feit : Je hebt het modem niet bij ons gekocht en daarom geven we geen ondersteuning aan jou.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe ??
Heeft iemand suggesties van wat het kan zijn ??
Help me AUB,
Mvg,
Denzel