Via Configuratie naar Software vind ik diverse opdates van J2SE Runtime Enviroment. Omdat deze updates nogal groot van omvang zijn is mijn vraag of die allemaal moeten behouden blijven of dat het volstaat enkel de laatste update te behouden. Dergelijke vraag geldt ook voor de updates van Acrobat Reader 7.0, hoewel hier de omvang veel kleiner is.
Die kan je uninstallen inderdaad (AR eveneens).
Het is meestal wel verstandig om een repair install vanuit je Software applet te doen, omdat bijvoorbeeld AR 6 en AR 7 sommige registrykeys delen. Verwijderen van AR 6 laat een niet-werkende AR 7 achter, maar een repair fixed de installatie dan weer.
Bij J2RE moet je dus controleren of de juiste plugin versie goed geregistreerd wordt (en dat kan je weer controleren via de Java applet in je Configuratiescherm).
Het is meestal wel verstandig om een repair install vanuit je Software applet te doen, omdat bijvoorbeeld AR 6 en AR 7 sommige registrykeys delen. Verwijderen van AR 6 laat een niet-werkende AR 7 achter, maar een repair fixed de installatie dan weer.
Bij J2RE moet je dus controleren of de juiste plugin versie goed geregistreerd wordt (en dat kan je weer controleren via de Java applet in je Configuratiescherm).
[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 04-04-2006 23:31 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device