Ik gebruik in IIS 6.0 op Win2003 ODBC logging naar een SQL 2005 server. Voorheen ging dat naar een SQL 2000 server, en dat ging allemaal perfect. Iedere actie werd netjes gelogd.
Nu wordt er opeens veel minder gelogd. Ik heb er nog geen patroon in ontdekt, maar ik ben wel 10x aan- en afgemeld van de FTP site en toch zie dat er maar 3 records erbij gekomen zijn in die tijd:
1) "USER" (dat was mijn eerste keer inloggen)
2) "closed" (verbinding vebroken na timeout)
3) "USER" (dat was de zesde keer ofzo inloggen)
terwijl je bij aanmelden en gelijk weer afmelden alléén al minstens drie record hoort te zien te krijgen, nml USER, PASS en tot slot QUIT. Zo was het toen ie nog naar SQL 2000 logde.
Er verschijnen ook geen entries over logging in het eventlog, en het werken op de FTP server gaat verder vlekkeloos...
Hoe kan dit?
Nu wordt er opeens veel minder gelogd. Ik heb er nog geen patroon in ontdekt, maar ik ben wel 10x aan- en afgemeld van de FTP site en toch zie dat er maar 3 records erbij gekomen zijn in die tijd:
1) "USER" (dat was mijn eerste keer inloggen)
2) "closed" (verbinding vebroken na timeout)
3) "USER" (dat was de zesde keer ofzo inloggen)
terwijl je bij aanmelden en gelijk weer afmelden alléén al minstens drie record hoort te zien te krijgen, nml USER, PASS en tot slot QUIT. Zo was het toen ie nog naar SQL 2000 logde.
Er verschijnen ook geen entries over logging in het eventlog, en het werken op de FTP server gaat verder vlekkeloos...
Hoe kan dit?
[ Voor 21% gewijzigd door _Thanatos_ op 04-04-2006 22:30 ]
日本!🎌