Hallo allemaal,
Het volgende probleem heb ik:
Als de computer ''koud'' is dan loopt hij vast als ik in windows heb ingelogd.
De computer blijft dan gewoon vast zitten een soort van freeze en het beeld blijft goed en een lawaai uit te boxen.
Dat gebeurd dan ongeveer 3 keer en daarna is het goed.
En soms met spellen doet hij hetzelfde en hij doet het niet alleen als de pc ''koud'' is.
Wat ik al heb gedaan in alle drivers downloaden voor me mobo en videokaart en heb windows opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een:
amd64 3000+
gigabyte k8vt800
geforce 6600gt 8xagp
120 gig HD
1 gig geheugen (2x 512 maar het zijn wel de goede)
zalman 400
Soms krijg ik als ik windows wil opstarten een fout melding da windows niet kan laden(komt door het vele malen resetten lijkt me) en als ik windows cd er dan weer in doet dan gaat hij wel weer verder.
Alvast bedankt voor de reacties.
Het volgende probleem heb ik:
Als de computer ''koud'' is dan loopt hij vast als ik in windows heb ingelogd.
De computer blijft dan gewoon vast zitten een soort van freeze en het beeld blijft goed en een lawaai uit te boxen.
Dat gebeurd dan ongeveer 3 keer en daarna is het goed.
En soms met spellen doet hij hetzelfde en hij doet het niet alleen als de pc ''koud'' is.
Wat ik al heb gedaan in alle drivers downloaden voor me mobo en videokaart en heb windows opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb een:
amd64 3000+
gigabyte k8vt800
geforce 6600gt 8xagp
120 gig HD
1 gig geheugen (2x 512 maar het zijn wel de goede)
zalman 400
Soms krijg ik als ik windows wil opstarten een fout melding da windows niet kan laden(komt door het vele malen resetten lijkt me) en als ik windows cd er dan weer in doet dan gaat hij wel weer verder.
Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 16:11 ]