Toon posts:

makt het uit welk merk voor SLI mode nodig is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik hheb een vraagje...

ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden mbt. het volgende.
ik heb net een point of view 7900gt binnen en vroeg mij af of dit echt een reference kaart is en zoja
of die dan nog in SLI wil.
de kaart zelf is namelijk compleet stock en er zit zelfs een nvidiasticker op! niet eens eentje van POV. en nou weet ik dat POV niet de meest luxe producten levert dus antwoord wordt wel op prijs gesteld. ook op de POV website stond geen informatie mbt. "dit probleem"

als een van de mede tweakers hier een antwoord op weet... hoor ik het graag!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

maakt niet uit
ook hoeveelheid geheugen maakt niet uit, dat word afgestemt op die van de minste ;)

[ Voor 76% gewijzigd door GoldenSample op 04-04-2006 21:31 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Zolang de kloksnelheiden van beide kaarten gelijk zijn is dit mogelijk , en het moet natuurlijk dezelfde chipset zijn.
Zou je voortaan een beetje op kunnen letten hoe je typt, vooral in de topic titel is dit erg gewenst.

Verwijderd

Topicstarter
Haha maar natuurlijk.
Maar natuurlijk het zal wel zijn omdat ik net nieuw ben;)

dus voor de duidelijkheid:
1. merk maakt niet uit
2. reference of niet is ook geen probleem
3. het moet wel de juiste chipset zijn.

dus indien ik een 7900 gtx aan zou schaffen zou dit niet werken en al zou het werken dan gebruikt de pc dus de 256 mb geheugen van de 7900 gt?

in dat geval is het een stuk duidelijker.
trouwens (beetje offtopic) is een x2 (dual core) beter voor SLI?

Verwijderd

Ook werkt het met verschillende kloksnelheden (heb hier een 7800gtx merk a 430 core en 7800gtx merk b met 460 core.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Je kan alleen kaarten van hetzelfde type combineren. Deze mogen uiteraard van een verschillende fabrikant zijn. Een 7900GT van ASUS zal perfect werken met een 7900GT van XFX.

March of the Eagles

Pagina: 1