Ik was aan het sparen voor een Harman/Kardon receiver, om te gebruiken met m'n philips dvd 612 dvd speler (3 jaar oud). helaas heeft m'n dvd speler het vandaag begeven en moet ik dus opzoek naar een nieuwe.
Allereerst even de zaken die ik met de dvd speler wil kunnen afspelen:
- Dvd video
- Dvd+r, dvd-r, dvd+rw, dvd-rw
Voor de rest heb ik nog een aantal standaard eisen:
- mooi beeld
- gebruiksvriendelijke afstandsbediening
- OSD
- coaxiale of optische digitale uitgang
- evt. regiovrij te maken.
- niet te duur, max 200 euro.
omdat ik nog steeds het idee in m'n hoofd heb om ooit een harman/kardon receiver te kopen wil ik ook een dvd speler die bij het design van de huidige generatie receivers past.
M'n oog was eerst gevallen op de DVD 22 van H/K. Ik heb hier veel negatieve berichten over gelezen, met name over geluid dat out-of-sync is met het beeld.
Vandaag was ik bij de mediamarkt en toen veel m'n oog op een DVD 27 van HK. Na wat research
ben ik erachter gekomen dat dit alweer een verouderd model is. Geen probleem natuurlijk, maar kan ik dan wel rekenen op goede ondersteuning?
Een belangrijke vraag die ik aan jullie wil stellen, heeft iemand ervaring met de DVD 27 van H/K? Hoe bevalt ie?
Ter illustratie nog even een foto van de DVD 27:

EDIT: het kan natuurlijk ook zijn dat jullie een totaal andere aanbeveling hebben, waar ik nog helemaal niet naar gekeken heb, laat maar horen!
Allereerst even de zaken die ik met de dvd speler wil kunnen afspelen:
- Dvd video
- Dvd+r, dvd-r, dvd+rw, dvd-rw
Voor de rest heb ik nog een aantal standaard eisen:
- mooi beeld
- gebruiksvriendelijke afstandsbediening
- OSD
- coaxiale of optische digitale uitgang
- evt. regiovrij te maken.
- niet te duur, max 200 euro.
omdat ik nog steeds het idee in m'n hoofd heb om ooit een harman/kardon receiver te kopen wil ik ook een dvd speler die bij het design van de huidige generatie receivers past.
M'n oog was eerst gevallen op de DVD 22 van H/K. Ik heb hier veel negatieve berichten over gelezen, met name over geluid dat out-of-sync is met het beeld.
Vandaag was ik bij de mediamarkt en toen veel m'n oog op een DVD 27 van HK. Na wat research
ben ik erachter gekomen dat dit alweer een verouderd model is. Geen probleem natuurlijk, maar kan ik dan wel rekenen op goede ondersteuning?
Een belangrijke vraag die ik aan jullie wil stellen, heeft iemand ervaring met de DVD 27 van H/K? Hoe bevalt ie?
Ter illustratie nog even een foto van de DVD 27:

EDIT: het kan natuurlijk ook zijn dat jullie een totaal andere aanbeveling hebben, waar ik nog helemaal niet naar gekeken heb, laat maar horen!
[ Voor 7% gewijzigd door Roland_EM25 op 04-04-2006 22:04 ]
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4