Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Probeer je router eens op auto-channel selection te zetten, dan pakt ie het minst verneukte signaal
[ Voor 52% gewijzigd door BHQ op 04-04-2006 21:03 ]
En de channel stond eerst op automatisch, maar toen kreeg ik niet de volledige snelheid
Verwijderd
Ik heb het ook via een andere draadloze verbinding in de buurt geprobeerd. Deze heeft slechtere signaal sterkte dan die van mij en heeft een lagere download en upload snelheid. Maar toch heb ik met die router geen last van haperingen. De problemen moeten dus bij mijn router liggen?
Verwijderd
En waar gaat die netwerk kabel naar toe ? Naar de WL-500g ?Awkwarding schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:49:
maar bij het gamen heb ik er wel last van. Wanneer ik rechtstreeks via de een netwerkkabel speel hapert hij helemaal niet,
Zo ja dan moet je een proberen of de draadloze verbinding beter wordt waneer je de wireless router op een andere plak plaats en richt de antene eens wat anders af.
Ik zal dan eens kijken of het verschil uit maakt wanneer ik de router op een andere plaats zet. Maar in principe moet hij toch continu ongeveer dezelfde signaal sterkte geven? Want de laptop en router blijven op dezelfde plek staan, en er worden geen kasten ofzo verschoven die de verbinding zou kunnen verbreken. Of mensen die het signaal lichtelijk zouden kunnen afzwakken