Stecom router is eigenlijk een LevelOne router?

Pagina: 1
Acties:

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Ik zat even te kijken bij Mijn Netwerklocaties, heb UpnP ingeschakeld, ik zie mijn Sitecom WL-109 router verschijnen, MAAR, bij eigenschappen zie ik een heel ander merk en type, Wireless ADSL VPN router WBR-3407. Volgens google is hij van LevelOne Zou ik de firmware van die router hierin kunnen laden om bijv hoger signaal te krijgen of meer menu opties te krijgen?

LevelOne heeft ook MiMo (meer bereik, hoge snelheid) , Sitecom ook .Toevallig partners dus?

Het zijn volgens mij idd partners, de manuals lijken erg op elkaar, en het menu in een LevelOne en in een Sitecom verschillen bar weinig (LevelOne heeft een blauw achtergrondje, Sitecom wit)

Ik weet bijna wel zeker dat de firmware gewoon bruikbaar is, maar ik krijg er niet meer bereik onder zag ik wel, beide maar 13Dbmw

[ Voor 47% gewijzigd door maarud op 04-04-2006 21:03 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sitecom en anderen rebranden gewoon dat soort dingen hoor.
Zal me niets verbazen als een repotec ook compatibel is met $hakkietakkie-oewa-merk om maar wat te noemen.

Het is vaak een stuk voordeliger voor dat soort merken om een OEM-branded versie van een router te pakken dan die zelf in-house te ontwikkelen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device