Ik werk nu ruim een half jaar (vast) als softwareprogrammeur bij een klein bedrijf. (Ik heb daar afgestudeerd en vervolgens ben ik daar blijven werken.) Ik ben de enige softwareprogrammeur die voor dit bedrijf "wil" werken. Andere sollicitanten voor softwareprogrammeur worden afgewezen of wijzen het werk zelf soms af.
Binnenkort krijg ik een nieuw contract aangeboden wat met terugwerkende kracht zal ingaan.
Ik ben nu 23 jaar oud, ben afgestudeerd HBO-er en mag de ingenieurstitel dragen.
Nu ben ik bezorgd over mijn arbeidsvoorwaarden die in het contract zijn opgesteld: geen CAO, regelmatig overwerken (tijd voor tijd), geen pensioenvoorziening en dat heb ik niet eens over mijn salaris.
Ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat ik onderbetaald wordt.
Bij het zoeken kwam ik bedragen tegen van rond de € 1800,-- tot € 2200,--. Maar de functieomschrijvingen en ervaringen waren toch wel anders dan mij.
Wat zou ik kunnen (mogen) vragen?
Binnenkort krijg ik een nieuw contract aangeboden wat met terugwerkende kracht zal ingaan.
Ik ben nu 23 jaar oud, ben afgestudeerd HBO-er en mag de ingenieurstitel dragen.
Nu ben ik bezorgd over mijn arbeidsvoorwaarden die in het contract zijn opgesteld: geen CAO, regelmatig overwerken (tijd voor tijd), geen pensioenvoorziening en dat heb ik niet eens over mijn salaris.
Ik heb eigenlijk een beetje het gevoel dat ik onderbetaald wordt.
Bij het zoeken kwam ik bedragen tegen van rond de € 1800,-- tot € 2200,--. Maar de functieomschrijvingen en ervaringen waren toch wel anders dan mij.
Wat zou ik kunnen (mogen) vragen?
Speel ook Balls Connect en Repeat