Toon posts:

probleem met online gamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wil graag soldier of fortune 2 online spelen en dit gaat wel maar na zo'n 10 a 15 minuten krijg ik zeer veel disconnect problemen

iemand een idee waar dit aan kan liggen
heb tele2 20mb adsl 2
heb al even zitten googlen maar vind niets relevants en het vreemde is dat het in het begin wanneer ik het spel start wel lekker draait

Verwijderd

Topicstarter
niemand een tip ???

Verwijderd

Hey,

heb je dit geregeld ook met andere spellen of alleen met SoF?

het zou kunnen zijn namelijk dat
1. of je lijn storing heeft
2. je modem/router niet dicht genoeg bij de lijingang van je huis staat.

Probeer er anders even uti te komen met de hulpdesk van je provider. Mocht het nou probleem 1 zijn dan kunnen zij een ticket naar kpn sturen.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:10

BHQ

Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:26:
1. of je lijn storing heeft
2. je modem/router niet dicht genoeg bij de lijingang van je huis staat.
Bullshit. Een verbinding is hooguit lager als het modem niet bij het ISRA staat, maar uitvallen doet het iig. niet. En uitgaande van de TS heeft ie het alleen in SOF. En dat ticket naar KPN is nergens voor nodig aangezien z'n provider Tele2 is. Kortom: Post gewoon niet, scheelt een hoop verwarring.

Anyway, geef je modem eens een reset, kan zijn dat ie volloopt door NAT sessies oid :)

Verwijderd

Yapser schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:32:
[...]

Bullshit. Een verbinding is hooguit lager als het modem niet bij het ISRA staat, maar uitvallen doet het iig. niet. En uitgaande van de TS heeft ie het alleen in SOF. En dat ticket naar KPN is nergens voor nodig aangezien z'n provider Tele2 is. Kortom: Post gewoon niet, scheelt een hoop verwarring.

Anyway, geef je modem eens een reset, kan zijn dat ie volloopt door NAT sessies oid :)
hij heeft niet gezegt dat het helemaal uitviel maar, dat het disconnects gaf, mijn modem deed dat ook een tijd geleden en dat kwam door dat de lijn te lang was, hij d/c en pakt daarna de connectie weer op, maar als je in een game zit merk je dat gelijk.

Dus dat bullshit slaat echt nergens op. misschien kunnen er meer dingen zijn waar het aan kan liggen maar dit kan ook zeker een mogelijkheid zijn.

Ticket naar kpn neem ik terug, dat had ik niet gezien sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 15:46 ]

Verwijderd

O en btw, je verbinding wordt niet alleen lager maar je krijgt ook meer d/c's des te langer je telefoonkabel is en je afstand van lijningang -> modem. Dit is uiteraard met een telefoonkabel en een redelijk hoge snelheid.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
probleem is opgelostheb kontakt opgenomen met mijn provider
afgelopen weekend een modem update gehad er het probleem is verholpen

mag een slotje op

bedankt allemaal !!
Pagina: 1