Toon posts:

Philips Breedbeeld TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.

Zodra ik naar een andere zender zap dan gaat me beeld formaat vanzelf naar automatisch
Nu heb ik dat in de configuratie uit gezet maar dat gaat ie elke keer als ik zap naar super zoom
Ik wil gewoon de instelling breedbeeld behouden maar krijg dat niet voor elkaar |:(

Het model TV : Philips 28PW8807

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:22:
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem.

Zodra ik naar een andere zender zap dan gaat me beeld formaat vanzelf naar automatisch
Nu heb ik dat in de configuratie uit gezet maar dat gaat ie elke keer als ik zap naar super zoom
Ik wil gewoon de instelling breedbeeld behouden maar krijg dat niet voor elkaar |:(

Het model TV : Philips 28PW8807

Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg ?
Als je de instellingen goed hebt staan, dan is er een grote kans dat er een fout zit in de software van het toestel. Deze software kun je zelf niet opnieuw inladen, dus zal je je toestel naar een service center moeten brengen.

Ik werk btw zelf in een Philips Servicecenter, dus ik weet wel waarover ik spreek :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan die sofware niet gewoon thuis geupload worden ?
Ik heb toen ik deze TV kocht een extra garantie afgesloten van 5 jaar bij BCC
Zal ze morgen gelijk even bellen, ik hoop dat het alleen een software probleem is !
Ik laat nog wel weten wat het nou was....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:35:
Kan die sofware niet gewoon thuis geupload worden ?
Ik heb toen ik deze TV kocht een extra garantie afgesloten van 5 jaar bij BCC
Zal ze morgen gelijk even bellen, ik hoop dat het alleen een software probleem is !
Ik laat nog wel weten wat het nou was....
Nee, de software word geupdated via een speciaal programma (Compair), wat via een speciaal kastje (Compair interface) met de TV verbonden word.

Dit kan je dus niet zelf doen.

Ik pin me er echter niet op vast, want ikzelf ben geen TV-technieker, maar ik zie het wel ettelijke keren per dag gebeuren :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 20:10:
[...]

Nee, de software word geupdated via een speciaal programma (Compair), wat via een speciaal kastje (Compair interface) met de TV verbonden word.

Dit kan je dus niet zelf doen.

Ik pin me er echter niet op vast, want ikzelf ben geen TV-technieker, maar ik zie het wel ettelijke keren per dag gebeuren :)
Goed, ik bel morgen even met BCC en laat je wel even weten wat er nu aan de hand was.
Bedankt voor je hulp.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krijg Vrijdag een Monteur op bezoek die er even naar gaat kijken.
Ik laat nog wel even weten hoe dit af loopt........

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 14:21 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoe is het afgelopen?

:+

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
Krijg Vrijdag een Monteur op bezoek die er even naar gaat kijken.
Ik laat nog wel even weten hoe dit af loopt........

Verwijderd

Topicstarter
Nou de monteur is geweest en kon hem alleen zo afstellen dat ie op Superzoom komt.
Maar daar was ik zelf al achter en dit is ook te groot.
Hij kon er veder niks aan doen, zo is dit type TV nou eenmaal gemaakt zei die !
( Het wordt weer een tijd voor een nieuwe TV ) 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:21:
Nou de monteur is geweest en kon hem alleen zo afstellen dat ie op Superzoom komt.
Maar daar was ik zelf al achter en dit is ook te groot.
Hij kon er veder niks aan doen, zo is dit type TV nou eenmaal gemaakt zei die !
( Het wordt weer een tijd voor een nieuwe TV ) 8)7
Als je dit probleem vroeger niet had, dan lijkt het me logisch dat die TV helemaal niet zo gemaakt is, en dat die monteur zijn vak niet goed kent :p

Is het altijd zo geweest, dan heb ik niks gezegd.

Indien je het probleem vroeger niet had, dan zou ik proberen rechtstreeks met een service-center te bellen, en dus tussenpersonen uit te schakelen. Daar kennen ze ieder toestel van binnen en van buiten en van voor naar achter, en kunnen ze je bijna zeker helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 12:38:
[...]

Als je dit probleem vroeger niet had, dan lijkt het me logisch dat die TV helemaal niet zo gemaakt is, en dat die monteur zijn vak niet goed kent :p

Is het altijd zo geweest, dan heb ik niks gezegd.

Indien je het probleem vroeger niet had, dan zou ik proberen rechtstreeks met een service-center te bellen, en dus tussenpersonen uit te schakelen. Daar kennen ze ieder toestel van binnen en van buiten en van voor naar achter, en kunnen ze je bijna zeker helpen.
Het probleem is altijd al geweest vanaf de eerste dag dat ik hem kocht.
Het begon me alleen de laaste tijd te iriteren.....
Vandaar, dat ik hier eerst te raden ging voor een oplossing.
Het zou dus echt werkelijk zo horen, dus tijd voor een nieuwe TV ;)
Pagina: 1