Toon posts:

windows media player opent geen video's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

Ik heb een probleem met mijn windows media player.
zoals in de titel al staat opent hij geen video's (van welke soort dan ook).Ik had dit probleem eerst niet in het begin kon ik wel gewoon video's afspelen. Muziek wordt wel gewoon afgespeeld.

Hij loopt gewoon vast bij het openen van de video. Onderin staat "openen van media" en daar loopt hij op vast. Ik kan hierna windows media player niet meer normaal sluiten, als ik met het kruisje sluit dan gaat ie wel dicht maar daarna kan ik hem niet meer openen.Ik moet hem dan met "ctrl -alt - del." beindigen.

ik heb al geprobeert om met een anti spyware programma te scannen, maar daarna bleef ik dezelfde fout krijgen. Ik heb ook al geprobeert om er een andere versie van op te zetten( windows media player 9 en 10) ik krijg bij allebei dezeflde fout.

Ik weet helaas niet precies wat er in mijn computer zit aan hardware. Maar het lijkt mij niet dat het probleem daaraan ligt.

Ik hoop dat er iemand een oplossing voor heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 19:00 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Ik weet niet wat jou het idee gaf dit in PMG te plaatsen, maar het past beter in het software gedeelte van het forum, dus daar stuiter ik 'm ook heen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.