Een pc aan houden puur omdat je wellicht ooit drivers moet downloaden gaat me wel wat ver trouwens, gooi een linux cd in je focked up pc, en download daar je drivers mee, en zet ze alvast op de hdd van je pc ipv op floppy. simpeler kan niet toch?Resistor schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:11:
[...]
Waarom zag ik dan nooit BSOD's met W98?
Opletten wat je doet, de goede drivers installeren, zeker weten dat je hardware het goed doet, en je hebt er een fijne backup bak aan als je eigen computer (per ongeluk) f*cked up is (even drivers downloaden en op diskette zetten \o/)
Voor die reden heb ik een 233MHz bakje staan (en hou altijd een diskdrive in mijn computer)
Jij gaat serieus Windows 98 als Okey bevonden OS adviseren?Eigenlijk wil ik die bak nog eens gaan gebruiken voor Linux, maar nog geen tijd gehad
Als je linux wil gebruiken, doe het dan gewoon, een ubuntu server install is ECHT niet moeilijk, (oke, misschien wel als 16mb ram hebt, maar je moet roeien met de riemen die je hebt enzo)
Leer je er ook nog wat van.
Driver support: Das het leuke aan linux, al die oude hardware (hoe obscuur ook) zal het hoogstwaarchijnlijk 200% beter doen dan in welke windows dan ook.
[ Voor 10% gewijzigd door killercow op 19-08-2006 19:12 ]
openkat.nl al gezien?