Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-mobile abonnement vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Mijn t-mobile relax abonnementis 23 maart afgelopen, maar omdat ik te laat was met opzeggen, loopt hij door tot 23 mei.

Nou is mijn vraag, of ik nu ook al een nieuw FLEX abonnement(let op geen verlenging, kom ik zo op terug) kan aanvragen. Dat kan natuurlijk wel, dan heb ik tot 23 mei 2 abonnementen, maar dat wil ik dus voorkomen. Dus weet iemand of dit ook te doen is, dus wel een neiuwe abo, maar overlaten schrijven op het oude abo.

Ik kan het geheel ook laten verlengen, maar dan heb ik minder voordeel zeg maar. Dan moet ik meer betalen voor mijn abo. En ik ben toch een nederlander, dus dat ga ik niet doen :D

• the tempter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12-2022
zal ik nooit doen, straks is je eerst abo stilzwijgend met een jaar verlengt, en dan zit je. Gewoon wachten.

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-11 16:54

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Bel ff met t-mobile. Die werken wel mee.

Ik werd iig bij het aflopen van mijn abbo prima geholpen met nieuwe aanbiedingen e.d.

Fotonerd

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Inderdaad, even bellen met T-Mobile is het beste. Een nieuw abonnement afsluiten en het nummer van het oude daar overheen laten zetten gaat niet lukken. Als je de klantenservice belt, kunnen ze je vast wel een verlengingsaanbod doen met overstap naar het nieuwe Flex tariefplan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.