Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sms monitoring, mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• the tempter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-12-2022
Hoi,

Ik zit met een beetje louge vraag.

Is het mogelijk om smsjes te ontvangen die een vriend/vriendin naar iemand anders stuurt.

bv, mijn vriend1 stuurt een sms naar vriend2 en ik ontvang ook dezelfde sms.
Handig wanneer je iemand wantrouwd op overspel.

Maar ook omgedraait, is het mogelijk om dan ook dezelfde sms te ontvangen? Vriend 2 stuurt naar vriend 1 en ik ontvang deze sms ook van vriend2.....
Een soort van monitoring dus.

iemand, graag een serieus antwoord.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:33
Ik denk dat het technisch gezien best mogelijk is. Het is immers data wat via een derde word afgelevert, dus je hoefd alleen maar even medewerking van die derde partij te krijgen.

alleen lullig dat de privicy wetgeving je in de weg zal gaan staan, maar techniisch zie ik geen reden waarom het niet zou kunnen.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat dat mogelijk, of je zou het met je provider kunnen overleggen. Maar zal wel een software voor op je mobiel voor zijn.

• P4uluz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-10 16:07
Mogelijk is dit vast wel, maar als je dit ook werkelijk zou willen toepassen heb ik toch mijn twijfels bij de relatie of wat dan ook waar het om gaat...

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-11 15:19
Koop een nieuwe telefoon. SMS naar zowel vriend1 als vriend2 namens de ander dat je een nieuwe telefoon hebt, en stuur alle ontvangen SMSjes handmatig door naar de ander :P

• the tempter
Tja koop een nieuwe telefoon, nuttig advies.

Maar een toezegging van een derde of de provider nodig hebben zal zinloos zijn, wanneer je je partner van overspel wantrouwt.

Ik heb laatst wel iets gelezen over flexispy ofzo. een dienst die 150 euro kost, maar het kon alleen in zweden en noorwegen.

[ Voor 9% gewijzigd door the tempter op 04-04-2006 16:20 ]

• P4uluz
the tempter schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:18:
ja , maar een toezegging van een derde of de provider nodig hebben zal zinloos zijn, wanneer je je partner van overspel wantrouwt.
Je kan er toch ook gewoon met hem/haar over praten? Denk niet dat dit een geschikte manier is om zulke dingen op te lossen..

• the tempter
wel eens van liegen gehoort?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 20:01
Dan is je relatie flink aan puin en rest er eigenlijk niets meer dan uitmaken.

Ontopic: je zou een applet kunnen installeren, maar hey, ik zou er niet intrappen: "geef me ff je telefoon dat ga ik er wat op zetten". Software voor kortzichtige en domme mensen.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Arnout schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:22:
Ontopic: je zou een applet kunnen installeren, maar hey, ik zou er niet intrappen: "geef me ff je telefoon dat ga ik er wat op zetten". Software voor kortzichtige en domme mensen.
Dat zou het type telefoon dan ook moeten toelaten...

• P4uluz
Als jij er op een volwassen manier met hem/haar over praat, en gewoon aandraagt waarom jij denkt dat hij/zij overspel heeft gepleegd. Dan is het toch lastig om over zoiets nog te liegen, zeker als de relatie voor beide betekenisvol is.

Maar goed, dit forum is niet bedoeld voor dit soort discussies, dus ik zal er verder ook niet meer op in gaan.

• the tempter
Een verhaal,

Ik had een abo bij een provider, na een jaar omdat ik graag een nieuwe telefoon wilde heb ik mijn oude aan mijn vriendin gegeven en ik sloot een nieuw abbo af bij een ander.
Maar de eerste stond nog op mijn naam en ik betaalde de rekening. Ook heb ik toegang op de website om de specificatie van mijn rekening te zijn. Dit deed ik regelmatig om de kosten te checken. Totdat ik abnormaal veel sms berichten moest betalen naar 1` specifiek nummer.
Dat kan een keer gebeuren en heb er verder niet meer na gekeken. tot het gewoon door bleef gaan.
Maar echt abnormaal veel, om de 2 minuten en dat gesprijdt over de dagen. Ik betaalde mijn scheel aan smsmjes, ook na contact te hebben gehad met de provider. Vervolgens ben ik het nummer gaan bellen om te kijken wie het was. En ja hoor en bekende van mijn partner. Van het andere geslacht.
Met dit verhaal, verhaal gaan halen bij mijn vriendin.
En ze beweerd met volle overtuiging dat ze hem 1x een sms heeft gestuurt over wat andere zaken.
Het is een leuke jongen alleen 12 jaar ouder dan mijn vriendin?

Spookfacturen, valse specificatie allemaal eens gezien op TV bij dergelijke programma`s zoals Kassa enz.
Nu geloof ik mijn vriendin, in alle onwaarschijnlijkheid dat ze niet liegt, omdat ik haar ken, ze zal het niet doen.Ik heb het abonnement opgezegd, met de verontstelling dat het spookfacturen waren.
Dit is nu meer dan een jaar geleden en deze "spookfacture" blijven in mijn hoofd spoken.
Misschien heel raar verhaal, niet op deze site thuishorend en misschien niet in deze topic, maar wat is jullie mening.

• P4uluz
Zolang je geen aanwijzing hebt dat het ook echt zo is, zou ik het maar achter je laten. Als je wel aanwijzingen hebt (bijvoorbeeld haar gedrag, of wat dan ook), zou ik haar ermee confronteren (en dan wel op een normale, volwassen manier).

• the tempter
ze zou het makkelijk kunnen doen omdat ik haar volledig vertrouw.
Ik heb het al achter me gelaten ,maar is het mogelijk dat een telefoon zonder opdracht te geven sms blijft verzenden in abnormale hoeveelheden. De reden dat ik mijn vriendin geloof is dat ze nooit zoveel smsjes zou kunnen sturen op 1 dag (50+) en ook op tijdstippen dat ze bij mij was.

Ze heeft zelfs haar simkaart afgegeven voor een weekend, en zelfs toen stonden er smsjes op de factuur:?

[ Voor 14% gewijzigd door the tempter op 04-04-2006 16:46 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-11 12:52
Inkomende SMS'jes worden ook vermeld. De SMS'jes waren alsnog naar hetzelfde nummer ten tijden van de simkaart in jouw bezit?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• the tempter
inkomende smsjes worden niet vermeld, niet op de factuur of de specificatie iig, en ja de smsjes waren alsnog naar hetzelfde nummer..... vreemd he?

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 10:48

icecoolsniper

never run from a sniper!

the tempter schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:39:
inkomende smsjes worden niet vermeld, niet op de factuur of de specificatie iig, en ja de smsjes waren alsnog naar hetzelfde nummer..... vreemd he?
ik heb ook wel eens gehad dat ik over 1 dag verspreid 25x dezelfde sms kreeg van iemand. Heel vreemd maarja, misschien dat het dan zoiets is geweest.

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

Pagina: 1