[XP] Systeemherstel werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Ik wil graag een systeemherstel doen, alleen hij zegt dat hij geen wijzigingen kan uitvoeren.
Ik heb meerdere herstelpunten geprobeerd en hij zegt allemaal hetzelfde.
Ook heb ik alle achtergrond programma`s uitgezet, maar niks helpt.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~caspergt/systeemherstel.JPG

Hoe los ik dit op ?

edit: screenie bijgevoegd

[ Voor 17% gewijzigd door caspergt op 04-04-2006 15:21 ]

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 14:27
tja dat wordt moeilijk als windows zegt dat hij niks kan herstellen zal het wel niet gaan :) .
kan je windows niet opnieuw installeren ?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Nee hier was ik zelf ook nog niet achter, dat hij niks hersteld ;)
En tuurlijk moet het wel gaan, een weekje terug kon het nog.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

Hum... misschien een beetje laat, maar is dit nog opgelost? Ik kreeg dit namelijk ook altijd, terwijl ik zelfs nadrukkelijk herstelpunten had aangemaakt na elk belangrijk geïnstalleerd apparaat. Nu hoor ik wel vaker dat dat systeemherstel niet goed werkt en heb het dan ook maar uitgezet en een image gemaakt. (dat werkt natuurlijk nog nèt iets beter als je systeem niet meer werkt...)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:47

DarkSide

theres no place like ::1

caspergt schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:25:
Nee hier was ik zelf ook nog niet achter, dat hij niks hersteld ;)
En tuurlijk moet het wel gaan, een weekje terug kon het nog.
is opzich niets waard natuurlijk. Vorige week deed mijn auto het ook nog. En toch wou he vanochtend niet starten. Probeer anders nu nog een restore point aan te maken. En kijken wat hij doet. Anders een repair van windows uit te voeren en het daarna nogmaals te proberen.
of anders in veilige modus.
Anders denk ik dat de restore point op de een of andere manier corrupt zijn geraakt.
Dan zou je eerst system restore moeten uitzetten en daarna weer aanzetten. Maar dan ben je wel je restore points kwijt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Hoeveel ruimte is er nog over op de C: schijf waarop je het systeem probeert te herstellen ?
System restore is namelijk niet meer mogelijk als je vrije ruimte op je C: schijf onder de 200 MB duikt.
Pagina: 1