Toon posts:

Asus 6600GT (Problemen na een bepaalde tijd met spelen).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb nu al 2 maanden mijn Asus 6600GT.
Toen ik die kaart ontving, speelde ik nog Far Cry, dit ging in het begin allemaal mooi, ik was blij dat ik eindelijk eens dingen op high kon spelen.
Maar na een half uur spelen kwamen er allemaal rare artifects, jeweet wel van die strepen door je scherm van objecten zoals een paal, een arm van iemand, een deur, noem maar op.
Dit probleem kende ik van een vriend die eerst een 9800Pro had, en verkeerde drivers had geinstalleerd. Dus ik dacht: ik uninstall me huidige drivers en installeer de nieuwste.
Dit helpt niet, ik heb hierna nog een paar keer geprobeerd om andere drivers te installen.
Ik speel nu The Godfather The Game. Het spel loopt prima, maar ik krijg nu na 10 minuten steeds die artifects, dan moet ik snel naar een safehouse rennen, saven, rebooten en verder spelen.
Ik word hier alleen GEK van.

Ik heb de leverancier (4Launch) gemailt hierover, die melden dat ik een andere voeding moet aanschaffen.

Even wat info:
2 maanden oude windows (na videokaart nieuwe windows erop) Windows XP Pro SP2.

Computerland 480watt voeding (die op de 12v lijn 11,8 draait)
2,66Ghz 1024Mb Ram (dual channel twinmos) 2 hdd's, en de Asus 6600GT dus.
Volgens speedfan zijn mijn temperaturen helemaal niet hoog, de temp op de videokaart geeft 41 graden aan en de kast is gemiddeld 37graden.

Wat is het, is het idd de voeding die te weinig stroom geeft ?
Dit wil ik zeker weten voordat ik een nieuwe voeding ga kopen. Ik heb nl. de Asus 450watt in gedachte, maar ik ben bang dat ik daar niet op vooruit ga. Vandaar mijn topic!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 14:28 ]

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
Zet eerst eens fast writes uit... Was bij mij de oplossing!

[ Voor 11% gewijzigd door MarcoC op 04-04-2006 16:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
tot nu toe heb ik idd geen problemen met godfather! bedankt jonge