Toon posts:

The Godfather, Directx 9.0c wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 759 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb the Godfather gekocht en ik wilde hem dus even installeren en lekker gamen, maar nee hoor.
Na het invoeren van mijn serial krijg ik de voorwaarden en daar staat nix is alleen maar wit en klik ik gewoon door op 'yes' dan krijg ik en melding dat ik Directx 9.0c nodig heb, dus ik heb die van de cd gehaald en geinstalleerd maar iedere keer als ik probeer het spel te installeren blijf ik die melding krijgen en kan ik niet verder.
Ik heb the Godfather wel op mijn broertjes pc geinstalleerd en daar kreeg ik die melding niet en deed tie het gewoon goed. Toen heb ik nog geprobeerd om de map waar de game in geinstalleerd was en de registerkeys naar mijn computer te sturen maar dan krijg ik alleen het begin filmpje zonder geluid en zodra die bij het menu komt klapt tie der uit.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?
Alvast bedankt.

• Greenfielt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-11-2023
Dat heb ik ook gehad, ik zal het probleem en de oplossing weer even ergens naar boven toveren!

Edit:
Daar bennik weer:

Ik heb het programma: Happy Directx Uninstaller 3.85 gebruikt om DirectX eraf te gooien, toen heb ik de DirectX van de cd afgehaald en die weer geinstalleerd. Toen werkte het.

[ Voor 53% gewijzigd door Greenfielt op 04-04-2006 15:38 ]

Verwijderd

volgens mij was het: rechtermuisknop autorun en dan compatibiliteits modus veranderen naar windows 2000.. maar had je zelf ook kun vinden ;)

• Kms
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 02:54

Kms

Controleer of in dxdiag, Direct3D is ingeschakeld.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt hij is nu aan het installeren!
Ik ben hier nieuw en ik weet ook niet zoveel van computers af ;)