Toon posts:

Autoradio voor Audi

Pagina: 1
Acties:
  • 1.437 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij rijden met een audi met rode interieurverlichting. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe autoradio/CD waar ik ook mijn iPod kan op aanlsluiten. Nu zit er een blauwpunkt in die de CD niet meer los laat.
Een radio met rode verlichting zodat deze past in de stijl van het interieur.

Ik heb voorlopig dit gevonden:
Sony CDX-GT100
JVC KD-G111 (zelfde prijs, maar hier kan ik geen iPod op aansluiten denk ik, zou toch pluspunt zijn als dit ook mogelijk is)

Iemand ervaringen met deze radio(s)? Als jullie nog andere toestellen kennen, laat het me gerust weten, ik ben op zoek naar een radio met een sober design.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 13:51 ]

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
wat dacht je van deze jvc KD-G821 - CD autoradio met CD-wisselaarbediening en USB aansluiting

ik heb voor het gemak even NIET naar prijzen gekeken

[ Voor 19% gewijzigd door 2bmws op 04-04-2006 13:47 ]

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Wil je echt een ipod aansluiten, dan kom je denk ik bij Pioneer terecht. Die hebben een degelijke oplossing voor de ipod (degelijke besturing vanuit de radio e.d), de rest is eigenlijk allemaal halfbakken.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

delorean7

Let's take the Aston toni

Nieuwe radio's van Sony hebben een Aux in jack aan de voorkant zitten, wat in combi met een nette universele houder wmb een goede oplossing is vis-a-vis een Ipod eigen oplossing die over x jaar verdwijnt.

Scheelt ook minimaal een paar honderd euro ;)

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, een aux in op de front zou voor mij al volstaan. Hierdoor was ik ook bij sony gekomen. Ik zet de iPod wel in shuffle als ik vertrek ;) .
Deze JVC KD-G821 is wel iets duurder dan wat ik oorspronkelijk voor ogen had. Toch bedankt.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:40

voodooless

Sound is no voodoo!

Bij pioneer kun je dus je hele ipod gewoon via de radio bedienen, incl alle playlists enzo. Is zeker het overwegen waard.

Er zijn ook adapters om de ipod als CD-changer te laten werken, maar dat is verre van optimaal, kun je nog beter het ding gewoon direct op de line-in aansluiten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Ik heb net een pioneer DEH-P55BT. Mooi toestel, perfect geluid. Bluetooth werkt perfect met Nokia van mij en vriendin.
Kleuren kun je zelf instellen. Zo zijn er 10 kleuren voorzien voor de toetsenverlichting, en 10 kleuren voor de display verlichting, die beiden los van elkaar ingesteld kunnen worden. Dus de bestuurder van een Audi kan kiezen voor de wit-rode verlichting, die van een VW voor de blauw-rode, en de Renault rijder kan dan weer alles in het amber instellen.

Tevens is deze Pioneer geschikt om (mits gebruik van de adaptor CD-IB100) een iPod® een iPod® –mini of een iPod® -nano als geluidsbron te gebruiken, te bedienen en op te laden.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 15:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:36:
Ik heb net een pioneer DEH-P55BT. Mooi toestel, perfect geluid. Bluetooth werkt perfect met Nokia van mij en vriendin.
Kleuren kun je zelf instellen. Zo zijn er 10 kleuren voorzien voor de toetsenverlichting, en 10 kleuren voor de display verlichting, die beiden los van elkaar ingesteld kunnen worden. Dus de bestuurder van een Audi kan kiezen voor de wit-rode verlichting, die van een VW voor de blauw-rode, en de Renault rijder kan dan weer alles in het amber instellen.
Deze heb ik ook bekeken bij mediamarkt, is echt een super head unit, zeker aan te bevelen. Head unit en bluetooth carkit in 1.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 14:43 ]

Verwijderd

Nieuwe Alpines hebben Ipod bediening ingebouwd, en er is ook een rode versie (voor VAG auto's)

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou zeker ook Alpine niet overslaan als ik jou was. De nieuwere Alpines zijn 'made for iPod' wat (naar eigen ervaring !) echt perfect werkt.

Van de meeste head-units is de verlichting in 2 of 4 kleuren in te stellen.

Ik weet of er a-fabriek ook een audi radio in je auto zat? Wij hadden standaard een Audi Symphony II erin..deze voldeed echter niet goed genoeg dus vervangen voor een Alpine IVA-D310R/RB, met enige aanpassing past deze perfect en het lijkt net alsof die erin hoort :) Met iPod is het kwestie van stekkertje erin en luisteren maar. Bediening volledig vanaf de radio.

hier vind je een overzichtje van de head-units.

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 19:40

Rum

Ik weet niet of Kenwood nog steeds radio's heeft met rode verlichting. Die van mij heeft dat wel, en heeft de mogelijkheid voor een line-in via de CD-changer aansluiting.

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Voor alpine heb je al1 wel vaak een flink budget nodig.

My Specs | My BF2 Stats

Verwijderd

De JVC KD-G612 is ook voorzien van een aux in aan de voorkant, rode verlichting en kan ook nog van zichzelf MP3/WMA afspelen en is maar zo'n 30,00 duurder dan de G111 die je zelf aangaf.
Pagina: 1