Hallo allemaal
Ik ben al iets meer dan 2 jaar tevreden gebruiker van mijn asus m6n
Ik heb echter een probleem dat als ik het niet snel oplos verkeerd kan aflopen. Op de achterkant van het scherm is ten hoogte van het scharnier (waar de meeste druk staat als je het scherm open en dichtklapt) een scheur ontstaan door heavy use. Als ik het scherm open en dicht klapt, beweegt de scheur mee. Nu is het zelfs dat als ik het scherm dichtklap, de scheur wat groter word omdat de vering in het scharnier tegendrukt. Ik zie nu zelfs dat het scharnier wat ontzet is.
Ik ben bang dat binnen een onafzienbare tijd de behuizing krak gaat doen, en dan zit ik met een useless laptop. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ? Ik heb gedacht aan superlijm maar ik weet niet of dat genoeg kracht heeft om de druk van het open en dicht klappen te kunnen weerstaan.
ter illustratie:

(de barst zit dus aan de achterkant van het scherm)
Heeft iemand mischien een idee ?
Ik ben al iets meer dan 2 jaar tevreden gebruiker van mijn asus m6n
Ik ben bang dat binnen een onafzienbare tijd de behuizing krak gaat doen, en dan zit ik met een useless laptop. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ? Ik heb gedacht aan superlijm maar ik weet niet of dat genoeg kracht heeft om de druk van het open en dicht klappen te kunnen weerstaan.
ter illustratie:

(de barst zit dus aan de achterkant van het scherm)
Heeft iemand mischien een idee ?
[ Voor 6% gewijzigd door basvcds op 04-04-2006 12:40 ]
www.baskoole.com