software dat laptop toetsenbord vervangt

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-07 07:42
Het toetsenbord van mijn laptop is totaal verwoest door een kopje thee, nu is dit niet zo erg omdat ik altijd met extern toetsenbord werk, echter functies die onder de fn toets zitten

zoal wisselen van scherm, bv van laptop scherm naar extern scherm werken dus niet en dat wil ik dus wel.

dus is er software waar ik dit mee kan regelen?

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

als het goed is zit er in de bios van je laptop een optie om daar de scroll lock knop voor te gebruiken!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
welke windows versie heb je?

In windows xp zit een virtueel toetsenbord kijk maar eens bij bureau accecsoires

• fortfort
gebruik windows xp sp2 pro nl versie

ga meteen op onderzoek uit

over die bios, daar kan ik dusniet meer in blijkbaar, het ziet er naar uit dat dat alleen kan met orgineel toetsenbord..

• fortfort
dat virtueel toetsenbord is niet wat ik zoek, ik kan daar namelijk nog steeds niet mijn FN functies van mijn laptop mee emuleren

• fortfort
klein shopje, ik zoek dus iets wat mijn fn functies kan vervangen

Verwijderd

Kan je geen hotkeys maken in je videokaart instellingen ? Kan bij de mijne namelijk wel, gebruik makende van de Ati drivers. En sowieso lijkt het me niet prettig voor je laptop dat er een kopje thee over is gegaan, gezien de andere componenten die er onder of er om heen zitten ;)

• fortfort
alle hardware is nog functioneel, en nee hotkeys willen niet. het gaat hier over een wat oudermodel laptop jewel geloof ik met p3 800mhz (type is niet te achterhalen) maar in iedergeval een geintergreerde videokaart met shared geheugen van het type sis 300/305/630/540/730

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:13

markvt

Peppi Cola

Ik heb een extern toetsenbord met een Fn knop weet alleen niet of die knop ook echt doet wat de fn knop op een laptop doet.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
en via serie nummer het type achterhalen en dan bij fabrikant vragen voor een ander toetsenbord is geen optie?
Pagina: 1