[Printer] Xerox niet standaard met pincode printen

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Heb hier een Xerox Workcentre Pro 245,

En nu is het zo dat ik altijd beveiligde afdrukken maak om dus met andere mensen niet in de knoei te komen maar het probleem is nu dat elke keer als ik wil printen dus aan moet geven dat het beveiligigd moet wezen en dat wil ik graag als standaard hebben ingesteld, Maar het probleem is als ik dus aangeef om deze instellingen als standaard te zien.. flikt het printertje het gewoon weer om bij de volgende keer printen weer op Normale afdruk te zetten :S dus mijn vraag is: hoe krijg ik het voormekaar om dus die instelling als standaard te zetten ? anders is het zo dat ik de hele tijd weer in de printer instellingen moet zitten te kloten :)

Mijn OS: winxp SP2

Met xerox print software geinstalleerd.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:57
Soms werkt het om instellingen niet gewoon bij de eigenschappen van de printer te maken maar eerst op advanced te drukken. Vraag me ook niet waarom maar dit soort "vergeet" problemen zijn daarmee vaak opgelost.

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
indd bij geavanceerd staat wel een functie om dus alle instellingen als standaard op te slaan maar goed dat heb ik dus gedaan maar na de volgende print opdracht zet de printer hem mooi weer op "normale afdruk" heel apart :O

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Helpdesk van xerox bellen, of vraag het de juiste servicetech

www.casarodriguillo.com