Toon posts:

Backup.pqi terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik mijn backup.pqi terug?

Ik heb zelf niet die backup gemaakt..

Alvast bedankt

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
ja die fora heb ik al gezien.... ik moet dus gewoon dat norton programma kopen??

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Als je alleen een imagebestand hebt, dan heb je het programma nodig om de backup terug te zetten. Kopen dus.

Verder voldoet je topicstart totaal niet aan de eisen die hier op GoT gehanteerd worden.
-Je topictitel is slecht. Zegt niet waar het over gaat. Beter zou bijv zijn: "Image terugzetten, hoe?"
-In de topicstart geef je niet aan wat je zelf al hebt geprobeerd en waar je zelf al hebt gezocht en wat je al bent tegengekomen. Zo voorkom je dat anderen moeite voor je gaan doen en je tips geven die je al lang hebt onderzocht.
-Je bent in het verkeerde subforum. Opslagmedia & I/O Controllers is een hardwareforum. Je vraag hoort in Software Algemeen thuis. Volgende keer beter opletten dus ;)

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 01:01:
[...]
ja die fora heb ik al gezien.... ik moet dus gewoon dat norton programma kopen??
Je kunt 'm ook trailen:
http://www.symantecstore....PGRP=0&ABCODE=&CACHE_ID=0

Voor de rest ^^ with Jimster

[ Voor 9% gewijzigd door Ruzor op 04-04-2006 01:17 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Met die trailer kun je geen BOOT cd/dvd maken...

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02 15:18

Kleintje81

Blaat

Waarschijnlijk heb je een programma nodig als: Powerquest Drive Image om deze image terug te zetten. Bij sommige computerfabrikanten wordt een diskette of CD geleverd zodat je deze image ermee terug kunt zetten.

BF2 stats Systemen

Pagina: 1