Ik ben nieuw in de wereld van Geocaching en GPS. Ik ben een vervent wandelaar en wil iets meer doen met wandelen. Het gebruik van een GPS ontvanger lijkt me een verrijking. Mijn vraag is of jullie mij opweg kunnen helpen met welke ontvanger of welke series/merken qua ontvangers ik moet zoeken.
Eisen:
- Ik wil als ik aan het wandelen ben mijn weg makkelijk weer terug kunnen vinden (d.m.v waypoints bv).
- Kaarten/routes inladen is geen vereiste.
- Digitaal kompas
- Waterdicht
- Prijs: maximaal 150 Euro
- Opslaan van gegevens van een wandeling
- En natuurlijk wil ik de GPS gaan gebruiken voor Geocaching!
- Synchronisatie met computer alleen als deze MAC ondersteunt. Maar het is gene vereiste
Weinig eisen maar ik ben ook een newbie dus ik moet ergens een start mee maken. Dan volgen er wellicht in de toekomst GPS ontvangers met meerdere mogelijkheden.
Ik hoop dat jullie mij met een aantal modellen op weg kunnen helpen zodat ik een keus kan maken.
Eisen:
- Ik wil als ik aan het wandelen ben mijn weg makkelijk weer terug kunnen vinden (d.m.v waypoints bv).
- Kaarten/routes inladen is geen vereiste.
- Digitaal kompas
- Waterdicht
- Prijs: maximaal 150 Euro
- Opslaan van gegevens van een wandeling
- En natuurlijk wil ik de GPS gaan gebruiken voor Geocaching!
- Synchronisatie met computer alleen als deze MAC ondersteunt. Maar het is gene vereiste
Weinig eisen maar ik ben ook een newbie dus ik moet ergens een start mee maken. Dan volgen er wellicht in de toekomst GPS ontvangers met meerdere mogelijkheden.
Ik hoop dat jullie mij met een aantal modellen op weg kunnen helpen zodat ik een keus kan maken.