Terratec 24/96 ewx, heeft iemand em al?

Pagina: 1
Acties:

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-08 08:56

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Topicstarter
Zoals het onderwerp: heeft iemand dit geluidskaartje al in zijn/haar bezit? En zo ja, hoe bevalt ie? Ik wil namelijk een geluidskaart kopen om wat meer muziek mee te maken, cubase, gigasampler e.d. En dit kaartje ziet er goed uit!:9
ps ik heb de search gebruikt, maar er zijn nog geen zinnige antwoorden gegeven!

aAarGhh

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Lijkt me ook een lekker ding:9 Als ik m'n huidige Sonic Implants(nog meer :9:9:9) soundfonts tenminste kan gebruiken

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

deze topic maar weer even omhoog trekken ... solly ;)

Wat zijn de ervaringen met deze kaart? Hoe bevalt de (beta) WDM support?

waar ik ook erg mee zit ... midi aansluiting. Een SB heeft altijd een combo gameport/midi poort, waar je met een speciale 'midikabel' dan de joystick, en midi in/out krijgt. Maar ik zie deze poort niet op EWX24/96 zitten. Klopt dat er op de printplaat een aansluiting zit voor midi in/out? Worden de kabels hiervoor erbij geleverd?

En als ik gebruik maak van Directsound, wordt er dan automatisch gebruikt gemaakt van de AC'97 chip of van de ICE chipset?
maw DirectX plugins werken die op 24bit of 18bit? Het maakt qua kwaliteit niet zoveel hoorbaar verschil, maar wil het even duidelijk hebben allemaal.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Je krijgt een extra plaatje voor achter in je pc met een midi/joystick poort. Hij is echter alleen voor MIDI te gebruiken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

I know 8-) daarom is het een toffe kaart ;) :P

maar qua wdm enzo? hoe zit het daarmee?

Erection Jackson ... KOOP DIE TERRATEC!
en post je ervaringen ;) (beetje tegenstrijdig met een andere topic ... maar so what :D )