Met mcafee niets meer te doen

Pagina: 1
Acties:

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025
SInds kort zit ik met een probleem met mcafee. Als ik een optie aanklik krijg ik waar het zou moeten staan alleen een kader en een witte arcering. Ik denk ik deinstalleer het wel even en dan weer opnieuw, nou niet dus. Als ik hem wil deinstalleren krijg ik (net zo fijn) weer een een kader met witte arcering. Wat ik zelf denk is dat het een conflict is tussen IE7 beta en mcafee. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen, alvast bedankt

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Het lijkt erop dat die twee niet samengaan. Wat is verstandiger? Een goede werkende virusscanner of een beta-versie van een browser.

Als je die vraag weet te beantwoorden ken je gelijk de oplossing.

Meer hier

[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 03-04-2006 21:32 ]

ARME AOW’er

• prime9391
Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik daar niet zeker van ben 8)7

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Nou.... als je dus op de link klikt die ik gaf, zie je wat topics van mensen die óók een probleem met de combinatie hebben. Tot welke conclusie kom je dan?

ARME AOW’er

• prime9391
he verrek die had ik nog niet gezien O-) , ik probeer van de week even een laatste update, ik heb niet de nieuwste versie nl. Of het is wachten op een update van mc afee dan. En desnoods ie7 er af, maar ik zou g1 id hebben hoe dat zou moeten |:(

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:14

bonzz.netninja

Niente baffi

jesse9391 schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:31:
he verrek die had ik nog niet gezien O-) , ik probeer van de week even een laatste update, ik heb niet de nieuwste versie nl. Of het is wachten op een update van mc afee dan. En desnoods ie7 er af, maar ik zou g1 id hebben hoe dat zou moeten |:(
nouja.....ook dáár is meer als voldoende over te vinden (conf. scherm > software > updates laten zien aanvinken > IE7 uninstallen)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Pagina: 1