Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Het lijkt erop dat die twee niet samengaan. Wat is verstandiger? Een goede werkende virusscanner of een beta-versie van een browser.
Als je die vraag weet te beantwoorden ken je gelijk de oplossing.
Meer hier
Als je die vraag weet te beantwoorden ken je gelijk de oplossing.
Meer hier
[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 03-04-2006 21:32 ]
ARME AOW’er
Ik ben er vergeten bij te zetten dat ik daar niet zeker van ben
Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|
Nou.... als je dus op de link klikt die ik gaf, zie je wat topics van mensen die óók een probleem met de combinatie hebben. Tot welke conclusie kom je dan?
ARME AOW’er
he verrek die had ik nog niet gezien
, ik probeer van de week even een laatste update, ik heb niet de nieuwste versie nl. Of het is wachten op een update van mc afee dan. En desnoods ie7 er af, maar ik zou g1 id hebben hoe dat zou moeten
nouja.....ook dáár is meer als voldoende over te vinden (conf. scherm > software > updates laten zien aanvinken > IE7 uninstallen)jesse9391 schreef op maandag 03 april 2006 @ 22:31:
he verrek die had ik nog niet gezien, ik probeer van de week even een laatste update, ik heb niet de nieuwste versie nl. Of het is wachten op een update van mc afee dan. En desnoods ie7 er af, maar ik zou g1 id hebben hoe dat zou moeten
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl
Pagina: 1