LCD-display defect?

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Canon Ixus 30

Ik pakte mijn camera uit mijn jaszak en ik zag ineens dat er een blauwe gloed over mijn display hing. Naar mijn weten is hij niet in de verdrukking geweest maar het kan altijd natuurlijk.

ff een voorbeeldpic met mn telefoon gemaakt

een lamp:

Is mijn display nu gewoon defect?

[ Voor 18% gewijzigd door funk-e op 26-08-2007 19:19 ]

...less is more

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Maak eens een foto met je camera en bekijk deze op je computer. Geeft dit hetzelfde effect?

• funk-e
Zr40 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:29:
Maak eens een foto met je camera en bekijk deze op je computer. Geeft dit hetzelfde effect?
nee het is alleen blauw via het display.
Ja idd, daar kan ik uit concluderen dat het de display is, maar mijn vraag is of het op te lossen valt zonder het display te vervangen :)

...less is more

Verwijderd

Is het menu wel normaal?

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

offtopic:
Ik kan met mijn Ixus 40 jouw verkeerde weergave emuleren door een handmatige witbalans in te stellen terwijl ik iets groens in beeld heb. Als ik dan de goede foto via de camera bekijk, ziet deze er ongeveer gelijk uit als die van jou.
Maar aangezien het niet te zien is in de opgeslagen foto's is dit minder relevant.

• funk-e
Zr40 schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:37:
offtopic:
Ik kan met mijn Ixus 40 jouw verkeerde weergave emuleren door een handmatige witbalans in te stellen terwijl ik iets groens in beeld heb. Als ik dan de goede foto via de camera bekijk, ziet deze er ongeveer gelijk uit als die van jou.
Maar aangezien het niet te zien is in de opgeslagen foto's is dit minder relevant.
oh vandaar...

Het is iig het display.
Het menu geeft ook de blauwe weergave, links een blauwe verticale streep:

// als ik naast het display druk wordt het rood ipv blauw

[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 26-08-2007 19:19 ]

...less is more

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 13:37
zoiets heb ik ook met de A70 van m'n vader. Als je ergens naast het lcd drukt krijg je strepen/andere kleuren/etc. Lijkt me dat er een connector niet helemaal goed zit.

Verwijderd

DrNizeGuy schreef op maandag 03 april 2006 @ 21:27:
zoiets heb ik ook met de A70 van m'n vader. Als je ergens naast het lcd drukt krijg je strepen/andere kleuren/etc. Lijkt me dat er een connector niet helemaal goed zit.
A70 heeft een productie fout, zoek maar op de FP ;) Exact hetzelfde
Pagina: 1