Toon posts:

Geforce Go 7800 GTX bij Dell in XPS laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hebben jullie enig idee waarom we de game laptop bij Dell (XPS serie) niet meer kunnen configureren met de NVIDIA GeForce Go 7800 GTX en enkel alleen maar met de NVIDIA GeForce Go 6800 Ultra?

Op het forum kan ik namelijk niets vinden over problemen met de 7800 variant, wat een rede had kunnen zijn om alleen terug te vallen op de 6800. Hopelijk weten jullie de juiste reden, waarom ik geen monster laptop meer kan creeren op de Dell site.

Dion_b (moderator) vroeg mij de volgende vragen, maar heb helaas geen kans van hem gekregen om deze te beantwoorden.

//Heb je contact opgenomen met Dell :?

Ja, voordat ik het topic opende.

//Wat zeiden ze :?

Dat er problemen zijn met de gehele 7800 serie.

Dit vond ik nogal raar aangezien ik op het forum hier niets over te lezen vond.

//Aangezien je daar niets over meldt, kunnen wij alleen maar aannemen dat je dat niet gedaan hebt. Dus heb je je niet bepaald aan het beleid hier gehouden mbt eigen inspanning. Begin daar eens mee...

Volgens mij schreef ik "Op het forum kan ik namelijk niets vinden over problemen met de 7800 variant" want sowiezo impliceert dat ik zelf initiatief heb genomen. Dat ik het contact met Dell heb verzwegen, is omdat ik meningen wilde horen zonder voorkennis.

Ik zelf ben van mening dat ik me aan de regels heb gehouden, vandaar dus weer een opening van het topic. Helaas door het ongeduld van Dion_b (meteen topic sluiten) is er vervuiling opgetreden op het forum. Als hij/zij even had gewacht op antwoord had ik geen tweede topic hoeven openen.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

kijk eens of ander fabrikanten wel kunnen leveren :) ik gok zomaar dat er een tekort is aan mobile 7800 chips!

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik zelf ben van mening dat ik me aan de regels heb gehouden, vandaar dus weer een opening van het topic. Helaas door het ongeduld van Dion_b (meteen topic sluiten) is er vervuiling opgetreden op het forum. Als hij/zij even had gewacht op antwoord had ik geen tweede topic hoeven openen.
:X

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zo'n sneer op het eind helpt de boel weer eens om zeep. Sowieso is het hele idee van topics op slot dat ze dan niet meer bijdragen tot forumvervuiling (je zoekt als je een beetje verstandig bent immers maar tussen de open topics), dus gelijk nog een stukje vervuiling de wereld uit helpen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.